188Bet oficjalnym sponsorem azjatyckiej części F1

W Aktualności DNIA
- Updated

Operator hazardowy online, 188Bet, zawarł umowę na mocy której będzie oficjalnym sponsorem cyklu Grand Prix Formuły 1. Dzięki transakcji wspieranej przez Interregional Sports Group (ISG), wiodącą agencję sponsorską związaną wyścigami F1, 188Bet stanie się oficjalnym sponsorem zawodów rozgrywanych w Azji.

Od nowego sezonu aż do sezonu 2024 roku, operator będzie obecny wyłącznie na azjatyckim rynku telewizyjnym F1. Warto wspomnieć, że 5 kwietnia azjatycka część najbardziej rozpoznawalnej serii wyścigowej na świecie wzbogaci się o kolejne Grand Prix, debiutując w Hanoi, w Wietnamie. Jest to  zatem dodatkowa okazja dla reklamy poza znanymi już lokalizacjami wyścigów tej serii – w Chinach, Singapurze i Japonii. Marka operatora pojawi się na wirtualnej reklamie przytorowej wraz z możliwą aktywacją i integracją na innych platformach cyfrowych i społecznościowych F1.

Ponadto 188Bet będzie wyłącznym właścicielem F1 Play, tj. aplikacji prognostycznej dla rynku zakładów sportowych w Azji, a także otrzyma oficjalne dane dotyczące zakładów F1, które dostarczy Sportradar.

Decyzja o próbie podbicia rynku azjatyckiego i podjęciu sponsoringu F1 została podjęta po tym, jak w marcu ubiegłego roku operator ogłosił zatrzymanie wszystkich operacji na terenie Wielkiej Brytanii i Irlandii. Jej powodem miał być zbyt wysoki poziom konkurencji na tych rynkach. To właśnie skłoniło 188Bet do poszukiwań nowego rynku, na którym może odnieść sukces. Finalnie, w ubiegłym roku spółka zwiększyła swoją aktywność na rozwijających się rynkach w Azji i Ameryce Południowej, czego pierwszym rezultatem jest umowa z F1. Jesteśmy bardzo ciekawi jak operator poradzi sobie na nowym terenie.

Foto. Papafox

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu