25,6 mln USD obrotu w pierwszym miesiącu gier online w Colorado

W Aktualności DNIA
- Updated

25,6 mln USD postawili gracze w pierwszym miesiącu po legalizacji hazardu online w Colorado. Grać można u sześciu operatorów.

Colorado odnotowało 946 741 USD GGR z 25,6 mln USD przyjętych zakładów podczas pierwszego miesiąca prowadzenia zakładów sportowych w stanie. To dane za maj.

Według danych opublikowanych przez Colorado Department of Revenue, to tenis stołowy był najczęściej obstawianym sportem, z kwotą 6,6 miliona dolarów, ponieważ większość sportów zawodowych w USA została zatrzymana z powodu koronawirusa.

MMA uplasowało się na drugim miejscu z wynikiem 1,7 miliona dolarów, podczas gdy baseball i piłka nożna odnotowały kolejno zakłady za kwotę 1,7 i 1,5 miliona dolarów.

W wydanym oświadczeniu Wydział ds. Egzekwowania gier w Kolorado podkreśla, że widzi potencjał rynku w obszarze zakładów sportowych, biorąc pod uwagę, że pandemia zmusiła do zamknięcia naziemnych bukmacherów, a większość zawodowych lig sportowych nie grała.

Eksperci oczekują, że w Colorado pojawi się około 20 marek bukmacherskich ze względu na korzystne przepisy i 10% podatek od GGR. Wśród nich ma znaleźć się czołowy europejski operator, Betsson Group, który planuje debiut w Stanach Zjednoczonych w tym stanie.

Dla porównania, New Jersey przyjęło zakładów za około 16 milionów dolarów w ciągu 17 dni działalności w czerwcu 2018 roku, przy GGR w wysokości 1,2 miliona dolarów.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu