Amerykańska sieć restauracji wprowadza do menu zakłady sportowe

W Aktualności DNIA
- Updated

Buffalo Wild Wings, jedna z największych sieci barów sportowych w kraju, dodaje zakłady sportowe do swojej oferty. Sieć z  Golden Valley w czwartek poinformowała, że podjęła współpracę z MGM Resorts International i będzie oferować zakłady sportowe w tych miejscach w Stanach Zjednoczonych, w których urządzanie zakładów bukmacherskich jest już dozwolone.

Buffalo Wild Wings i MGM rozpoczną współpracę od testów sprzedaży zakładów sportowych w niektórych lokalizacjach w New Jersey, gdzie oczywiście działalność taka jest legalna. Ponadto już podczas tego sezonu rozgrywek futbolowych, Buffalo Wild Wings będzie wyświetlać treści bukmacherskie na telewizorach zainstalowanych w wybranych lokalach. Do standardowej transmisji dodawane będą kursy na żywo dostarczanymi przez serwis BetMGM od firmy Roar Digital.
„Nasza współpraca z Buffalo Wild Wings stanowi ważne wzmocnieniej pozycji MGM i Roara jako lidera w branży rozrywki i zakładów sportowych” – podkreślił w oświadczeniu Jim Murren, dyrektor generalny MGM Resorts. „Dysponując ponad 1200 barami sportowymi w całym kraju, Buffalo Wild Wings ma silną pozycję na rynku jako miejsce, w którym można oglądać transmisje sportowe”- dodał. W ramach zawartej umowy Buffalo Wild Wings otworzy również co najmniej trzy restauracje w obiektach MGM lub we współpracy z BetMGM.

Buffalo Wild Wings ma długą historię czerpania korzyści z popularności sportu. Dlatego krótko po orzeczeniu amerykańskiego Sądu Najwyższego dotyczącym możliwości legalizacji zakładów sportowych w poszczególnych stanach, kierownictwo Buffalo Wild Wings poinformował opinię publiczną, iż firma będzie szukać sposobów na współpracę z branżą.

Korzystając z możliwości, jakie otwarły się po ogłoszeniu orzeczenia amerykańskiego SN, już kilkanaście stanów zalegalizowało zakłady sportowe online, kolejne zaś opracowują niezbędne regulacje, które zmienią obowiązujące w nich prawo.

Sieć restauracji Buffalo Wild Wings została w zeszłym roku zakupiona za 2,9 miliarda dolarów przez firmę Inspire Brands z Atlanty, która jest również właścicielem Arby’s.

Zobacz też

Hiszpania: koniec sponsoringu w piłce nożnej?

Rząd hiszpański zamierza zakazać sponsoringu firm z branży hazardowej na koszulkach piłkarskich. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ramach nowych

Czytaj więcej...

European Lotteries publikuje raport z działalności za rok 2019

Po raz drugi w swej historii European Lotteries, organizacja zrzeszająca głownie europejskich operatorów loterii oraz ich dostawców, wydała raport

Czytaj więcej...

Betway ratuje krykieta w RPA

Znany operator internetowy, Betway zawarł umowę partnerską z Cricket South Africa (CSA) - organem zarządzającym i nadzorującym tę dyscyplinę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu