Amerykańska sieć restauracji wprowadza do menu zakłady sportowe

W Aktualności DNIA
- Updated

Buffalo Wild Wings, jedna z największych sieci barów sportowych w kraju, dodaje zakłady sportowe do swojej oferty. Sieć z  Golden Valley w czwartek poinformowała, że podjęła współpracę z MGM Resorts International i będzie oferować zakłady sportowe w tych miejscach w Stanach Zjednoczonych, w których urządzanie zakładów bukmacherskich jest już dozwolone.

Buffalo Wild Wings i MGM rozpoczną współpracę od testów sprzedaży zakładów sportowych w niektórych lokalizacjach w New Jersey, gdzie oczywiście działalność taka jest legalna. Ponadto już podczas tego sezonu rozgrywek futbolowych, Buffalo Wild Wings będzie wyświetlać treści bukmacherskie na telewizorach zainstalowanych w wybranych lokalach. Do standardowej transmisji dodawane będą kursy na żywo dostarczanymi przez serwis BetMGM od firmy Roar Digital.
„Nasza współpraca z Buffalo Wild Wings stanowi ważne wzmocnieniej pozycji MGM i Roara jako lidera w branży rozrywki i zakładów sportowych” – podkreślił w oświadczeniu Jim Murren, dyrektor generalny MGM Resorts. „Dysponując ponad 1200 barami sportowymi w całym kraju, Buffalo Wild Wings ma silną pozycję na rynku jako miejsce, w którym można oglądać transmisje sportowe”- dodał. W ramach zawartej umowy Buffalo Wild Wings otworzy również co najmniej trzy restauracje w obiektach MGM lub we współpracy z BetMGM.

Buffalo Wild Wings ma długą historię czerpania korzyści z popularności sportu. Dlatego krótko po orzeczeniu amerykańskiego Sądu Najwyższego dotyczącym możliwości legalizacji zakładów sportowych w poszczególnych stanach, kierownictwo Buffalo Wild Wings poinformował opinię publiczną, iż firma będzie szukać sposobów na współpracę z branżą.

Korzystając z możliwości, jakie otwarły się po ogłoszeniu orzeczenia amerykańskiego SN, już kilkanaście stanów zalegalizowało zakłady sportowe online, kolejne zaś opracowują niezbędne regulacje, które zmienią obowiązujące w nich prawo.

Sieć restauracji Buffalo Wild Wings została w zeszłym roku zakupiona za 2,9 miliarda dolarów przez firmę Inspire Brands z Atlanty, która jest również właścicielem Arby’s.

Zobacz też

Londyn

Wielka Brytania. Zmiany w programach VIP i reklamie online

W Wielkiej Brytanii programy VIP będą ograniczone do klientów w wieku powyżej 25 lat. Nowe rozwiązania zostaną wprowadzone przez

Czytaj więcej...

eWinner celuje w żużel

Gdyński bukmacher eWinner został przedstawiony jako sponsor tytularny pierwszej ligi żużlowej i oficjalny sponsor PGE Ekstraligi. eWinner dołączył do

Czytaj więcej...

Nowy organ nadzoru w Singapurze

Singapurskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zapowiedziało, że do 2021 r. powoła nowy scentralizowany organ nadzorujący lokalny rynek hazardowy. Organ regulacyjny ds. Gier

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu