BETFAN z ambicjami

W Aktualności DNIA
- Updated
BETFAN

Najmłodszy na polskim rynku bukmacher BETFAN ma ambicje znaleźć się w piątce największych licencjowanych firm w kraju w perspektywie najbliższych 3-4 lat. Swoją ofertę, poza klasycznymi zakładami na wydzenia sportowe i eSportowe, w tym zakładami live, buduje również wokół zakładów na wydarzenia społeczne, obejmujące rozrywkę, politykę, ekonomię, czy nawet pogodę.

Chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich. Dlatego nie skupiamy się wyłącznie na wydarzeniach sportowych i ich wynikach, bacznie obserwujemy otoczenie i proponujemy naszym fanom zakłady odpowiadające różnorodnym zainteresowaniom. U nas można obstawić niemal wszystko. Aby nie tworzyć dodatkowych barier, bierzemy na siebie zapłatę podatku od gier, a każdy nowy gracz może skorzystać z najwyższego na rynku bonusu powitalnego o wartości 3 tys. zł – wyjaśnia Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN Sp. z o.o.

BETFAN informuje, że co miesiąc będzie proponował ponad 1,5 mln różnych zakładów. Szeroka oferta ma w założeniu przyciągnąć do zakładów bukmacherskich również te osoby, które dotychczas nie korzystały z tego typu rozrywki.

Naszym założeniem jest ciągły rozwój oferty i zdobywanie coraz silniejszej pozycji na rynku. Nie chcemy jednak podążać utartymi schematami, ale poprzez nowoczesne  formy komunikacji, szybkość, aktualność i profesjonalizm, dostarczymy graczom unikatowych wrażeń i emocji związanych z obstawianiem różnorodnych wydarzeń. Chcemy być symbolem bukmachera XXI wieku na polskim rynku – komentuje Piotr Sienkiewicz.

Choć zakłady na wydarzenia spoza obszaru sportu nie są niczym nowym na polskim rynku, BETFAN może spróbować przyciągnąć graczy zakresem swojej oferty. Pytaniem otwartym pozostaje jednak czy takie pozycjonowanie firmy odniesie zakładany skutek. Nie jest bowiem tajemnicą, że wśród najważniejszych dla każdego bukmachera i najpopularniejszych dla graczy zakładów, znajdują się przede wszystkim te związane ze sportem – piłką nożną, tenisem, koszykówką, czy sezonowo skokami narciarskimi. Nawet coraz bardziej popularne w ostatnich latach zakłady na wydarzenia eSportowe decydują nadal jedynie o niewielkiej części przychodów operatorów. Patrząc z tej perspektywy, zakłady społeczne, na wydarzenia rozrywkowe czy polityczne – choć często atrakcyjne z medialnego punktu widzenia – stanowią niszę i nie dotyczy to tylko polskiego rynku.

Przyjęcie takiego podejścia może być z jednej strony wyrazem chęci odróżnienia się od coraz bardziej licznej konkurencji działającej na polskim rynku, z drugiej strony trudno nie odnieść wrażenia, że jest odpowiedzią na wyzwanie związane z nasyceniem rynku sponsoringu sportowego przez działających już w Polsce operatorów. W sytuacji w której już nie tylko najważniejsze rozgrywki czy kluby piłkarskie, ale również całe ligi i związki sportowe – od piłki nożnej, przez koszykówkę, tenisa, skoki narciarskie, czy nawet hokeja – nawiązały współpracę z bukmacherami, coraz większą trudnością będzie znalezienie odpowiedniej platformy komunikacyjnej. Czy podejście przyjęte przez BETFAN okaże się skuteczne – czas pokaże.

Wejście do czołowej piątki legalnie działających bukmacherów oznacza, że BETFAN mierzy w roczne przychody na poziomie około 200 milionów złotych. Plan realny, choć niezwykle ambitny. Trzymamy kciuki za jego realizację!

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu