BETFAN z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019

W Aktualności DNIA
- Updated

Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnie działającego w Polsce bukmachera, wraz z zespołem marketingu tej firmy, zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.

– Jesteśmy challengerem na rynku i chcemy zmieniać postrzeganie zakładów bukmacherskich w Polsce. Nie oglądamy się na naszą konkurencję w kraju, ale ustalamy własne reguły gry, a w swoich działaniach staramy się wychodzić poza utarte schematy, by dostarczać unikalnych wrażeń naszym graczom”, komentuje dyrektor Świsłowski. „Uzyskana nagroda potwierdza, że obraliśmy słuszny kierunek i skutecznie realizujemy naszą strategię. Sukces jest tym większy, że prowadzone przez BETFAN działania zostały dostrzeżone i docenione przez  ekspertów marketingowych już w pół roku od debiutu firmy”, dodaje.

W przesłanym do nas komunikacie prasowym BETFAN podkreśla, że jako pierwszy podmiot działający na rynku wprowadził szeroką ofertę zakładów na rozrywkę, która stała się wyróżnikiem i elementem komunikacji marketingowej już od momentu debiutu firmy.

W konkursie Dyrektor Marketingu Roku nagradzane są najlepsze zespoły marketingowe oraz ich liderzy w 30 kategoriach branżowych i specjalnych. W kapitule konkursu zasiadają eksperci branżowi, przedstawiciele zwycięzców z poprzednich edycji i partnerów. W tegorocznej odsłonie konkursu nagrody, oprócz BETFAN, otrzymali m.in. Onet, Canal+, BMW, DELL, Storytel, mBank czy Santander.

Przypomnijmy, że we wrześniu twarzą BETFAN został Mariusz Pudzianowski. Bukmacher objął jednocześnie sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Ogier o imieniu Betfan stał się też live brand hero marki. Firma ogłosiła również niedawno, że prowadza na rynek ofertę Playtech Virtual Sports, czyli ultrarealistyczne gry wirtualne w najbardziej popularnych dyscyplinach sportu.

Zobacz też

Rosja wprowadzi nowy kwartalny podatek

Rosyjscy licencjonowani operatorzy zakładów sportowych będą musieli płacić 5% podatek od GGR, co trzy miesiące. Takie rozwiązanie ma zostać

Czytaj więcej...

Austria. Rosną obawy dotyczące nielegalnego hazardu

Austriacka policja finansowa, tzw. Finanzpolizei, skonfiskowała ponad 660 automatów do gier, w ramach blisko trzystu kontroli przeprowadzonych od początku

Czytaj więcej...

Wielka Brytania. Widmo utraty połowy etatów w branży kasyn

Polityka brytyjskiego rządu, która doprowadza do powolnego wyniszczenia przemysłu kasynowego w kraju może kosztować brytyjskie społeczeństwo miliony. Blisko połowa

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu