BETFAN zwycięzcą wśród typerów Zagranie.com

W Aktualności DNIA
- Updated

BETFAN zwyciężył w plebiscycie popularności, jakim była „Wielka Wojna Bukmacherów 2020” organizowana na znanej w branży grupie facebookowej Zagranie.com.

W finale, w którym należało uzyskać większą od przeciwnika liczbę odpowiednich „reakcji” pokonał Fortunę 91-47. W drodze do finału BETFAN pokonał m.in. eWinner oraz LVBet, Fortuna zaś przekonała do siebie graczy w pojedynkach z Betclic oraz forBet.

Na stronie Zagranie.com zwycięstwo skomentował Krystian Grzelak, Senior Digital Manager BETFAN:

„Takie wyróżnienia smakują najlepiej, bo pochodzą bezpośrednio od graczy – od osób, które z naszych usług korzystają na co dzień i najbardziej obiektywnie mogą ocenić, czy dany bukmacher spełnia ich oczekiwania. My poprzez swój produkt, oferty, promocje czy całokształt działań tworzymy coś, co sami chcielibyśmy otrzymać od firmy bukmacherskiej. Rezultaty Wielkiej Wojny Bukmacherów mogą stanowić odpowiedź na pytanie, jak oceniają to klienci”.

„Jesteśmy młodym bukmacherem, który dopiero w 2019 roku wszedł na rynek i dzięki temu to wyróżnienie jest jeszcze bardziej cenne, bo pokazało, że przy wytężonej pracy, wielkiej ambicji, nieograniczonej kreatywności i chęci dotarcia z ciekawym i naprawdę wiarygodnym produktem, można w tak krótkim czasie zaskarbić sobie sympatię szerokiego grona graczy. W zabawie pokonaliśmy wszystkich innych bukmacherów, także tych o ugruntowanej od wielu lat pozycji na polskim rynku – cieszymy się i nie odpuścimy, bo każdego dnia staramy się zmieniać oblicze polskiej bukmacherki na lepsze”.

Zwycięzcy gratulujemy i czekamy na kolejną „Wielką Wojnę Bukmacherów”.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu