Betway zastąpi Marathonbet na koszulkach hiszpańskiej Sevilli?

W Aktualności DNIA
- Updated

Betway przygotowuje się do swojego największego projektu marketingowego w Hiszpanii. Operator hazardu online mocno zabiega, aby w sezonie 2020/2021 jego logo widniało na koszulkach zespołu Sevilla FC.

Zgodnie z informacjami podanymi przez hiszpański portal piłkarski Palco23, Betway jest najbliżej zastąpienia dotychczasowego sponsora andaluzyjskiego klubu, również operatora hazardu online, Marathonbet. Po nieoczekiwanym zawieszeniu obecnego sezonu La Liga, związanym z pandemią koronawirusa, firma wycofała się ze sponsorowania klubu, zrywając tym samym warunki dwuletniej umowy. Tymczasem Betway, którego celem jest dalszy rozwój swojej obecności w hiszpańskiej Primera Division, zaoferował klubowi kontrakt opiewający na kwotę 5 milionów € za sezon, co przełożyłoby się na największą umowę sponsoringową w historii drużyny z Andaluzji.

Ewentualny kontrakt w Hiszpanii byłby przełomem dla operatora, który dotychczas podejmował się mniejszych projektów sponsoringowych, z takimi klubami La Liga jak Alaves, CD Leganes i Levante UD. Niemniej jednak wspomniany plan wiązać się będzie z pewnym ryzykiem, biorąc pod uwagę zabiegi hiszpańskiego rządu związane z wprowadzeniem nowych przepisów dotyczących hazardu. Więcej o tym pisaliśmy tutaj.

Przypomnijmy, że w kwietniu br. hiszpańskie Ministerstwo Spraw Konsumenckich przyspieszyło wprowadzenie projektu zakazującego wszelkich reklam związanych z zakładami bukmacherskimi podczas transmisji sportowych. Ruch został skrytykowany przez kluby piłkarskie oraz krajowych nadawców, argumentując to brakiem jakiegokolwiek okresu karencji na wypełnienie obowiązujących kontraktów.

Operatorzy hazardowi nie mają w ostatnim czasie łatwego życia w Hiszpanii. Minister Alberto Garzon, odpowiedzialny za reformę przepisów hazardowych stwierdził, że „piłka nożna została zalana przez partnerstwa z bukmacherami”, a rząd w najbliższych miesiącach wprowadzi kolejne ograniczenia, monitorując przy tym ściślej całą branżę.

Zobacz też

Jamie Foxx w nowej kampanii reklamowej BetMGM

BetMGM, spółka joint venture GVC Holdings i MGM Resorts, oferująca zakłady sportowe i gry online ogłosiła, że w jej

Czytaj więcej...

Hazard online w Zimbabwe zyskuje na popularności, jednak państwo nie czerpie z tego zysków

W 16 milionowym Zimbabwe, ponad 50% populacji ma obecnie dostęp do Internetu.  Dzięki rozwojowi telefonii komórkowej, mieszkańcy tego afrykańskiego

Czytaj więcej...

Urugwaj: przetarg na resort na wybrzeżu Rocha

Prezydent Urugwaju, Luis Lacalle Pou wraz z ministrem turystyki Germánem Cardoso nie zwątpili w zasadność inwestycji w zintegrowane resorty

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu