Blogi Bukmacherskie: LVBet

W Temat Dnia DNIA
- Updated

Tym tekstem rozpoczynamy cykl przedstawiający blogi operatorów bukmacherskich działających legalnie na polskim rynku. Na „pierwszy ogień” idą działania LVBet.

Blogi firm e-commerce – a do takich z pewnością można zaliczyć operatorów bukmacherskich online – spełniają z reguły dwojaką rolę: pozycjonują ofertę i brand wobec klientów oraz wzmacniają SEO danej domeny. Z tego powodu, nie można tych działań oceniać tak, jak ocenialibyśmy serwisy sportowe, które żyją z dostarczania najbardziej aktualnych informacji oraz kontentu premium typu insighty czy wywiady z gwiazdami sportu. Blogi bukmacherów będziemy więc oceniać przez pryzmat:

– szaty graficznej

– ilości kontentu

– różnorodności informacji

– przejrzystości pozycjonowania marki operatora oraz jego oferty

– jakości SEO.

Jako pierwszy, wybraliśmy do tej krótkiej analizy działania LVBet – operatora, którego właściciel (Polski Bukmacher Sp. z o.o. wraz z Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o.) promuje w naszym kraju 3 brandy (LVBet, OKBet oraz nobleBet). Prawdopodobnie ze względu na to rozproszenie działań właśnie, zdecydowano się na rozdzielenie działań blogerskich na bloga LVBet oraz będący marką samą w sobie ŁączyNasPasja.

Blog LVBet

blank

Blog LVBet to nic innego, jak prezentacja oferty tego operatora i zachęta do rejestracji. Teksty są pisane mocno pod SEO, podkreślając rodzaj oferty, kategorię i jej zalety – oraz call to action do rejestrowania się. Szata graficzna dostosowana jest do reszty serwisu, artykuły mają z reguły po kilka akapitów i na tym koniec.  

Szata graficzna: 5/5

Ilośc kontentu: 3/5

Różnorodność: 4/5

Przejrzystość pozycjonowania: 4/5

Jakość SEO: 3/5

Laczynaspasja.pl

blank

Serwis mający za zadanie promować całą grupę brandów jest wykonany bardzo porządnie. Artykuły są merytoryczne, pozycjonowanie brandu LVBet jako nadrzędnego oraz nobleBet jako skierowanego do określonej niszy użytkowników Sieci – wyraźne i dobrze dopasowane do treści. Nawigacja w serwisie jest prosta, dwa poziomy menu kierują do kategorii będących głównymi elementami oferty LVBet. Co ciekawe, w serwisie jest osobny blog LVBet – co jest trochę niespójne z tym elementem na stronie LVBetu. Inną ciekawostką jest ranking bukmacherów, zawierający jednak tylko kody promocyjne do operatorów z grupy – reszta jest opisana jedynie pod kątem robotów Google, co rodzi dość zabawne sytuacje:

blank
blank

Pomijając jednak tę część serwisu, blog jest wykonany bardzo porządnie – cytaty oraz memy wrzucane na Instagram są wysokiej jakości i mają z reguły dość dobre przyjęcie w postaci liczby polubień.

Podsumowując:

Szata graficzna: 5/5

Ilośc kontentu: 5/5

Różnorodność: 5/5

Przejrzystość pozycjonowania: 4/5

Jakość SEO: 3/5

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu