Czas na analizę kolejnego bloga bukmacherskiego – tym razem pod lupę wzięliśmy STS.
Tak jak poprzednio, działania największej firmy na polskim rynku będziemy więc oceniać przez pryzmat:
– szaty graficznej
– ilości kontentu
– różnorodności informacji
– przejrzystości pozycjonowania marki operatora oraz jego oferty
– jakości SEO.
Blog STS
Tak jak w przypadku bloga LVBet, większość treści na stronie https://www.sts.pl/blog/ to prezentacja oferty tego operatora i zachęta do rejestracji. Ze względu jednak na brak bardziej wizerunkowej alternatywy, jak ma to miejsce w przypadku poprzednio opisywanego bukmachera – treści stricte produktowe są tu przeplatane treściami ogólnosportowymi. Blog utrzymany jest w prostej, tradycyjnej konwencji – dostajemy więc posty na „kafelkach”, wypisane osobno kategorie wpisów w prawej szpalcie oraz tagi przy tytułach wpisów. Nad wpisami znaleźć można odwołanie do głównej strony bloga oraz 4 wyróżnione kategorie – STREFA TYPERA, STS TV, ESPORT oraz „KNOW HOW”. Praktycznie każda z tych sekcji posiada – pod listą postów – typowo SEOwe opisy kategorii mające pozycjonować daną część oferty. Nie znajdziemy go tylko w strefie KNOW HOW
Strefa Typera to treści ogólnosportowe. Znajdziemy tu aktualne informacje ze świata sportu, które mogą zainteresować obstawiających wyniki sportowe. Są też wpisy traktujące o historii poszczególnych dyscyplin, takie jak historia piłkarskich ME, czy też legend boksu.
STS TV to wpisy opisujące wydarzenia pokazywane „na żywo” w serwisie STS. Ostatni wpis jest z 11 lipca 2019, co oznacza iż redakcja bloga zrezygnowała z dodatkowego opisywania późniejszych relacji wideo.
ESPORT jest chyba najbardziej produktową częścią bloga – znajdziemy tam głównie info o promocjach na określone wydarzenia czy też turnieje eSportowe.
KNOW HOW można określić jako „wiadomości korporacyjne”. Ostatni wpis dotyczy wyjścia STS na rynki europejskie i jest z lutego 2019. Poprzednie wpisy informują o nowościach w ofercie i były dość częste – tutaj, tak jak w przypadku kategorii STS TV, najwyraźniej zaniechano aktualizacji treści.

Podsumowanie:
Szata graficzna: 3/5
Ilośc kontentu: 4/5
Różnorodność: 3/5
Przejrzystość pozycjonowania: 5/5
Jakość SEO: 4/5