Blogi Bukmacherskie: STS

W Temat Dnia DNIA
- Updated

Czas na analizę kolejnego bloga bukmacherskiego – tym razem pod lupę wzięliśmy STS.

Tak jak poprzednio, działania największej firmy na polskim rynku będziemy więc oceniać przez pryzmat:

– szaty graficznej

– ilości kontentu

– różnorodności informacji

– przejrzystości pozycjonowania marki operatora oraz jego oferty

– jakości SEO.

Blog STS

Tak jak w przypadku bloga LVBet, większość treści na stronie https://www.sts.pl/blog/ to prezentacja oferty tego operatora i zachęta do rejestracji.  Ze względu jednak na brak bardziej wizerunkowej alternatywy, jak ma to miejsce w przypadku poprzednio opisywanego bukmachera – treści stricte produktowe są tu przeplatane treściami ogólnosportowymi. Blog utrzymany jest w prostej, tradycyjnej konwencji – dostajemy więc posty na „kafelkach”, wypisane osobno kategorie wpisów w prawej szpalcie oraz tagi przy tytułach wpisów. Nad wpisami znaleźć można odwołanie do głównej strony bloga oraz 4 wyróżnione kategorie – STREFA TYPERA, STS TV, ESPORT oraz „KNOW HOW”. Praktycznie każda z tych sekcji posiada – pod listą postów – typowo SEOwe opisy kategorii mające pozycjonować daną część oferty. Nie znajdziemy go tylko w strefie KNOW HOW

Strefa Typera to treści ogólnosportowe. Znajdziemy tu aktualne informacje ze świata sportu, które mogą zainteresować obstawiających wyniki sportowe. Są też wpisy traktujące o historii poszczególnych dyscyplin, takie jak historia piłkarskich ME, czy też legend boksu.

STS TV to wpisy opisujące wydarzenia pokazywane „na żywo” w serwisie STS. Ostatni wpis jest z 11 lipca 2019, co oznacza iż redakcja bloga zrezygnowała z dodatkowego opisywania późniejszych relacji wideo.

ESPORT jest chyba najbardziej produktową częścią bloga – znajdziemy tam głównie info o promocjach na określone wydarzenia czy też turnieje eSportowe.

KNOW HOW można określić jako „wiadomości korporacyjne”. Ostatni wpis dotyczy wyjścia STS na rynki europejskie i jest z lutego 2019. Poprzednie wpisy informują o nowościach w ofercie i były dość częste – tutaj, tak jak w przypadku kategorii STS TV, najwyraźniej zaniechano aktualizacji treści.

blank

Podsumowanie:

Szata graficzna: 3/5

Ilośc kontentu: 4/5

Różnorodność: 3/5

Przejrzystość pozycjonowania: 5/5

Jakość SEO: 4/5

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu