Brak bezpiecznego hazardu na Twitterze

W Aktualności DNIA
- Updated

Twitter stał się maszyną marketingową dla operatorów i afiliantów, ale badania uniwersyteckie ze stycznia pokazują, że nie robi się wystarczająco dużo, aby promować bezpieczny hazard na tej platformie.

Według badań, operatorzy promują bezpieczne wiadomości hazardowe w nieco mniej niż 2% tweetów, co stanowi nieco więcej niż jeden na 100.

Badanie zostało przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Northumbria, którzy w ciągu dwóch tygodni przeanalizowali ponad 8000 tweetów od 40 największych brytyjskich firm hazardowych.

Pogrupowano tweety w kategorie na podstawie treści i obliczono procent wiadomości w każdym obszarze.

Badanie wykazało dziewięć różnych kategorii: reklama bezpośrednia, pomoc przy zakładach, treści sportowe, zaangażowanie klientów, humor, aktualne zakłady, treści promocyjne, bezpieczny hazard i „inne”.

Operatorzy mieli większą częstotliwość postów w sekcjach sportowych i humorystycznych, podczas gdy afiliaci mieli większy odsetek w kategoriach reklamy bezpośredniej i zakładów.

Oświadczenie z badania brzmiało: „Te badanie pokazuje, że afiliaci byli bardziej bezpośredni w swoim wiadomościach, podczas gdy operatorzy stosowali bardziej pośrednie podejście, odzwierciedlające strategię marki”

Przyszłe badania powinny dotyczyć wpływu interakcji z różnymi rodzajami treści hazardowych w media społecznościowe na postawy i zachowania związane z hazardem.

Zobacz też

Betting and Gaming Council prosi rząd o przedłużenie wsparcia dla branży hazardowej

Betting and Gaming Council (BGC) zwróciło się do rządu Wielkiej Brytanii z prośbą o kontynuowanie pomocy operatorom, po zniesieniu

Czytaj więcej...

Monte Carlo Casino notuje 8% wzrost w roku obrotowym

Societe de Bains de Mer (SBM), właściciel Monte Carlo Casino, poinformował, że w zakończonym 31 marca roku obrotowym, przychody

Czytaj więcej...

forBet przedłuża współpracę z Hutnikiem Warszawa

Polski legalny operator forBet przedłużył umowę o współpracy z IV-ligowym Hutnikiem Warszawa. Umowa zostanie przedłużona na sezon 2020/2021.“Jesteśmy

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu