Bukmacherzy uwielbiają piłkarskie koszulki

W Aktualności DNIA
- Updated
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 82

Nie odkryjemy Ameryki pisząc, że piłka nożna to sport, który generuje najwięcej przychodów w firmach bukmacherskich. Nie ma w tym również nic dziwnego, że operatorzy tak chętnie sponsorują kluby piłkarskie, a oczywiście najbardziej pożądanym miejscem na reklamę jest przód koszulki.

Brytyjczycy kochają piłkę nożną, ale ich drugą miłością jest hazard. Co roku stawiają oni setki miliardów funtów w firmach hazardowych. Rynek UK to obecnie najlepiej rozwinięta pod tym kątem jurysdykcja na świecie. Do tego wszystkie dochodzi Premier League, czyli najbogatsza i najlepsza liga piłkarska na całym globie. Połącznie właśnie tych dwóch rzeczy, hazardu i Premier League napędza cały sektor na Wyspach.

W takim wypadku firmy hazardowe bardzo chętnie nawiązują współpracę z klubami piłkarskimi. Każdy z klubów Premier League jest w jakiś sposób związany z operatorem, a kilka zespołów współpracuje nawet z trzema lub czterema naraz. W Anglii w odróżnieniu np. od Polski, bukmacherzy nie mają kontraktów na wyłączność. Obecnie w całej lidze dokładnie połowa zespołów (10) ma na przodzie koszulki logo firmy hazardowej.

W polskiej Ekstraklasie, która wystartowała równo tydzień temu na 16 drużyn tylko 1 (Śląsk Wrocław) na ten moment nie jest wspierana przez firmę bukmacherską. Logotyp czterech firm (STS, Fortuna, Betclic, LV Bet) znajduje się na froncie koszulek piłkarzy.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu