bwin oficjalnym partnerem Belgian Pro League

W Aktualności DNIA
- Updated

Belgijska Pro League (BPL), czyli najwyższa klasa piłkarskich rozgrywek w Belgii, ma nowego partnera związanego z grami hazardowymi. bwin, bukmacher i operator igaming’owy, będący własnością GVC Holdings, podpisał umowę na okres trzech kolejnych sezonów. Porozumienie obejmuje rozgrywki BPL, 1B Pro League oraz krajowy Super Cup.

Jak podaje portal calvinayre, zawarcie umowy miało zostać ułatwione dzięki pomocy Eleven Sports – międzynarodowego, dobrze znanego w Polsce nadawcy sportowego, który ma być włączony w porozumienie. Zgodnie z kontraktem, bwin otrzyma prawa do transmisji meczów, co pozwoli operatorowi umieszczanie meczów na żywo na swojej stronie internetowej, a także na platformach mobilnych. Finansowe szczegóły umowy nie zostały ujawnione.

Pierre François, dyrektor generalny Pro League, powiedział, że partnerstwo będzie kłaść duży nacisk na kwestie związane z odpowiedzialnym hazardem i zamierza otwarcie walczyć z „niezdrowymi” nawykami wśród graczy. „Każda ze stron jest świadoma zagrożeń związanych z nieodpowiedzialną grą i zobowiązuje się do minimalizowania tego ryzyka – każda ze swojego poziomu. Bwin, Pro League i Eleven Sports zobowiązują się, w ramach tego partnerstwa, do prowadzenia zintegrowanej polityki ochrony graczy i integralności piłki nożnej jako całości”, powiedział François.

Steven Cartigny, dyrektor handlowy odpowiedzialny, m.in. za kraje Beneluksu w bwin dodał: „Belgia jest wylęgarnią piłkarskich talentów, które z powodzeniem eksportuje na cały świat. W rezultacie oczy całego świata coraz bardziej skupiają się na Belgian Pro League. Razem z Eleven Sports chcemy zwiększyć zainteresowanie belgijską piłką nożną i zaprezentować naszą platformę bukmacherską bwin w odpowiedzialny sposób.”

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu