Caesars przekaże 1 mln $ na program związany z odpowiedzialnym hazardem

W Aktualności DNIA
- Updated

Caesars Entertainment Corporation, amerykański holding działający w branży rozrywkowej ogłosił, iż przekaże ponad 1 mln USD Narodowemu Centrum Odpowiedzialnej Gry (NCRG) oraz innym instytucjom odpowiedzialnym za hazard w Stanach Zjednoczonych, dowiadujemy się z portalu gaminginsider.

Darowizna ma upamiętnić 30 rocznicę uruchomienia przez operatora programu dotyczącego odpowiedzialnego hazardu, w ramach którego przeszkolono już ponad 4000 ambasadorów.

Dzięki wspomnianemu datkowi Caesars przyczyni się do rozwoju nowego funduszu badawczego NCRG, którego celem będzie zwiększenie skuteczności w podejściu do odpowiedzialnego hazardu. Inicjatywa ma związek z rozszerzeniem legalnych, regulowanych zakładów sportowych w USA.

Jan Jones Blackhurst, wiceprezes ds. polityki publicznej i odpowiedzialności korporacyjnej w Caesars, powiedział: „Trzydzieści lat temu Caesars Entertainment podjęło inicjatywę stworzenia pierwszego odpowiedzialnego programu gier, który służy naszym klientom, nie potrafiącym już grać tylko dla zabawy. Byliśmy zdeterminowani, aby dostarczać ważne rozwiązania problemu z grami hazardowymi wsród nieletnich. Odpowiedzialna gra jest zmartwieniem wszystkich członków zespołu Caesars. Ma to kluczowe znaczenie dla działalności naszej firmy.”

Warto zaznaczyć, że w tym tygodniu American Gaming Association organizuje tydzień edukacji na temat odpowiedzialnej gry (Responsible Gaming Education Week) w Las Vegas. Celem tego wydarzenia jest stymulacja rozwoju badań i podjęcie głębszej dyskusji na tematy związane z odpowiedzialną grą.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu