Charytatywny gest Playtech

W Aktualności DNIA
- Updated

Playtech zobowiązał się przeznaczyć w ciągu najbliższych pięciu lat w sumie 5 milionów funtów na cele charytatywne związane ze zdrowiem psychicznym. Akcja odbędzie się w ramach nowej szeroko zakrojonej strategii promowania zachowani prozdrowotnych w Internecie.

Firma poinformowała, że nadrzędnym celem akcji jest promocja zdrowia psychicznego, zdrowych zachowań w Internecie i „odporności cyfrowej”. Przyjęta strategia koncentruje się na pięciu głównych obszarach: badania, edukacja, leczenie, rozwiązania cyfrowe i szkolenia, a także zgodne z krajową strategią UKGC – na ograniczeniu szkód związanych z hazardem.

Partnerami współpracującymi z Playtech przy tych inicjatywach są organizacje charytatywne Betknowmore, Mind BWW, YGAM oraz krajowa organizacja charytatywna GamCare. W przypadku GamCare, Playtech poparł uruchomienie projektu mającego na celu opracowanie ram najlepszych praktyk w zakresie identyfikacji i wsparcia graczy doświadczających trudności finansowych z powodu hazardu. Inicjatywa rozpoczęła się w listopadzie.

Na poziomie edukacji strategia ma na celu promowanie zdrowych zachowań w Internecie, zmniejszenie tempa korzystania z Sieci i poprawę sytuacjii osób z problemami psychicznymi oraz umożliwienie im uzyskania wsparcia.

Dyrektor generalny Playtech Mor Weizer powiedział: „Jest to bardzo bliskie mojemu sercu, jako liderom technologii w naszej branży, mamy obowiązek korzystać z naszej wiedzy, doświadczenia i technologii, aby budować zrównoważony przemysł dla korzyści wszystkich zainteresowanych stron. Wpływ cyfrowego świata na zdrowie psychiczne, a także jego związek z sektorem gier hazardowych nie jest obecnie moim zdaniem dobrze zrozumiany.”

Dostawca z Londynu powiedział również, że może rozważyć zwiększenie początkowej kwoty 5 milionów funtów, gdyby potrzebne okazały się kolejne projekty. Obietnica jest niezależna od programu finansowania o wartości 10 milionów funtów, który został ogłoszony podczas uruchomienia Betting and Gaming Council (BGC), w ramach pięciu “obietnic hazardowych” ogłoszonych przez największych brytyjskich operatorów w ubiegłym roku.

Playtech potwierdził również zamknięcie włoskich punktów detalicznych Snaitech po decyzji włoskiego rządu odnośnie trwającej pandemii Covid-19. Wszystkie placówki Snaitech zostaną zamknięte co najmniej do 3 kwietnia.

Zobacz też

Jamie Foxx w nowej kampanii reklamowej BetMGM

BetMGM, spółka joint venture GVC Holdings i MGM Resorts, oferująca zakłady sportowe i gry online ogłosiła, że w jej

Czytaj więcej...

Hazard online w Zimbabwe zyskuje na popularności, jednak państwo nie czerpie z tego zysków

W 16 milionowym Zimbabwe, ponad 50% populacji ma obecnie dostęp do Internetu.  Dzięki rozwojowi telefonii komórkowej, mieszkańcy tego afrykańskiego

Czytaj więcej...

Urugwaj: przetarg na resort na wybrzeżu Rocha

Prezydent Urugwaju, Luis Lacalle Pou wraz z ministrem turystyki Germánem Cardoso nie zwątpili w zasadność inwestycji w zintegrowane resorty

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu