Ciekawa inicjatywa 32Red w ramach odpowiedzialnego hazardu

W Aktualności DNIA
- Updated

Piłkarze pięciu drużyn piłkarskich sponsorowanych przez markę należącą do Kindred Group, podczas meczów rozgrywanych z ich udziałem będą nosić na koszulkach nowe hasła reklamowe, które nawiązują do idei odpowiedzialnego hazardu.

Drużyny piłkarskie sponsorowane przez 32Red będą nosić koszulki przypominające o odpowiedzialnym hazardzie (RG), głównie gdy będą w tym sezonie grać przeciwko sobie – poinformował operator.

Każda sponsorowana drużyna otrzymała indywidualną wiadomość “RG”, w tym:

  • Rangers – “Stay In Control”
  • Preston – “Never Chase Losses”
  • Derby – “Play Responsibly”
  • Leeds – “Keep Gambling Fun”
  • Middlesbrough – “Set Deposit Limits”

Koszulki “RG” będą noszone w starciach między drużynami podczas sezonu 2019-20, w ramach najnowszej inicjatywy związanej z odpowiedzialnym hazardem, podjętej przez Grupę Kindred.

„Cieszymy się, że w ramach naszej polityki odpowiedzialnego hazardu możemy wprowadzić nową inicjatywę. Fani w tym sezonie już zauważyli, że na naszych tablicach LED wyświetlane wiadomości o odpowiedzialnym hazardzie, ale jest to dla nas kolejny krok naprzód. Firmy zajmujące się hazardem mają do odegrania ważną rolę w rozwiązywaniu problemu hazardu” – powiedział Neil Banbury, dyrektor generalny Kindred Group w Wielkiej Brytanii

Pierwsza udana próba nowej inicjatywny miała miejsca podczas ostatniego meczu Rangers vs. Celtic, kiedy to gospodarze nosili na swoich koszulkach logo „32Red: Stay in Control”. Mecz był oglądany na żywo przez ponad 670 000 widzów. Kolejna tego typu akacja będzie miała miejsce w sobotę 21 września podczas meczu Leeds United z Derby County.

Operator internetowego kasyna 32Red spotkał się jednak również w obecnym sezonie z krytyką za rozszerzenie umowy handlowej z Derby Country. Na mocy zawartego kontraktu Wayne Rooney będzie nosił koszulkę opatrzoną kojarzącym się z firmą numerem “32”.

Foto. sportbusiness.com

Zobacz też

Londyn

Wielka Brytania. Zmiany w programach VIP i reklamie online

W Wielkiej Brytanii programy VIP będą ograniczone do klientów w wieku powyżej 25 lat. Nowe rozwiązania zostaną wprowadzone przez

Czytaj więcej...

eWinner celuje w żużel

Gdyński bukmacher eWinner został przedstawiony jako sponsor tytularny pierwszej ligi żużlowej i oficjalny sponsor PGE Ekstraligi. eWinner dołączył do

Czytaj więcej...

Nowy organ nadzoru w Singapurze

Singapurskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zapowiedziało, że do 2021 r. powoła nowy scentralizowany organ nadzorujący lokalny rynek hazardowy. Organ regulacyjny ds. Gier

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu