Czas na Afrykę

W Aktualności DNIA
- Updated
ICE Africa

W Republice Południowej Afryki zakończyły się dwudniowe targi ICE Africa. Wydarzenie, będące spin-offem dobrze znanych londyńskich targów ICE, odbyło się w dniach 24-25 października w Johannesburgu. Zgodnie z informacjami organizatorów, w wydarzeniu wzięło udział przeszło 1 800 delegatów, z czego prawie dwie trzecie pochodziło z dwudziestu pięciu państw afrykańskich, pozostała jedna trzecia to przedstawiciele jednego z sześćdziesięciu siedmiu krajów z całego świata.

ICE Africa zostało zorganizowane po raz pierwszy. Rosnące zainteresowanie rynkami wschodzącymi, w tym szczególnie Afryką, jest jednym z nowych trendów na rynku gamingowym. Nie powinno zatem dziwić, że do Johannesburga przylecieli przedstawiciele zarówno międzynarodowych gigantów, ale również małe firmy zainteresowane dostarczaniem produktów i usług do rozwijających się krajów. Na ICE Africa obecni byli także przedstawiciele regulatorów, między innymi z Ghany, Malawi, Mozambiku, Nigerii, RPA, Rwandy czy Ugandy.

Organizatorzy zbadali również główne obszary zainteresowań delegatów. Zdecydowanie najwięcej spośród nich wskazało na zakłady sportowe (64%), nieco mniej na kasyna (56%), zdecydowanie mniej na loterie (31%), bingo (23%) i pokera (19%). Jest to zgodne z wagą poszczególnych segmentów w Afryce. Zgodnie z danymi H2 Gambling Capital, na afrykański rynek gier i zakładów online składają się:

Segmenty Afrykańskiego Rynku Gier i Zakładów Online
Źródło: H2 Gambling Capital

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu