Esport. Start turnieju BLAST Rising by Fantasyexpo

W Aktualności DNIA
- Updated

Koronawirus nie przeszkodził organizatorom turniejów esportowych w organizowaniu nowych formuł dla istniejących już rozgrywek. Marka BLAST istnieje na esportowej scenie od 2017 roku, a organizowane przez nią turnieje są już stałym elementem corocznego kalendarza CS:GO.

4 maja rozpoczęła się edycja tego turnieju w formule Rising, sygnowana marką Fantasyexpo. Pomysł i wykonanie zaplanowano w kwietniu – podczas, gdy tradycyjny sport pozostawał w lockdownie, w esporcie zaplanowano nowy cykl turniejów. Tak o całej filozofii tej formuły mówił Nicolas Estrup, Director of Product and Experience w BLAST:

Uwielbiamy światową czołówkę CS:GO i umożliwiamy każdej drużynie dołączenie do niej. W tym celu stworzyliśmy kwalifikacje do BLAST Premier, które mają miejsce w różnych częściach Europy. Tworząc BLAST Rising myśleliśmy o zespołach, które nie posiadają na tyle doświadczenia, aby móc zaistnieć wśród najlepszych. Tym formacjom brakowało odpowiedniej przestrzeni do szlifowania swoich umiejętności, dlatego też wyszliśmy z własną inicjatywą. Chcemy, żeby BLAST Rising było platformą, na której zawodnicy i drużyny będą mogły się pokazać i która zapewni im możliwość rozwoju osobistego jak i zespołowego”.

W turnieju weźmie udział szesnaście drużyn zaproszonych przez organizatorów. Przez kolejne tygodnie będą one rywalizować między sobą o łączną pulę nagród, która wyniesie 30 tysięcy euro. Polskę reprezentuje x-kom AGO, co oznacza również dodatkową ekspozycję marki dla sponsora tytularnego tego zespołu.

Wyniki na bieżąco można śledzić tutaj. Oficjalna transmisja z turnieju znajduje się na portalu Twitch. Wyniki zawodów można obstawiać w ofercie polskich legalnych bukmacherów.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu