Fortuna wznawia sprzedaż w punktach stacjonarnych

W Aktualności DNIA
- Updated

Operator dysponujący największą siecią punktów bukmacherskich w Polsce wznawia w niej sprzedaż, poinformował CEO Fortuny.

Konrad Komarczuk, prezes zarządu Fortuna online zakłady bukmacherskie Sp. z o.o., poinformował wczoraj za pośrednictwem oficjalnego konta na Twitterze, że jego firma w dniu 15 maja otworzy własne punkty przyjmowania zakładów dla swoich klientów.

blank

Fortuna posiada obecnie ponad 500 punktów sprzedaży (własne i agencyjne) w całym kraju co czynią ją największym operatorem w kanale retail w Polsce. Przypomnijmy, że z powodu epidemii Covid-19, punkty bukmachera zostały zamknięte w dniu 15 marca 2020 roku.

Jak poinformował operator na swojej oficjalnej stronie, zapewnione zostanie maksymalne bezpieczeństwo dla klientów i pracowników. Lokalne będą dezynfekowane kilka razy dziennie, wprowadzony zostanie limit klientów na jedną kasę, a pracownicy zostaną wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. rękawiczki i przyłbice.

Ostatnie tygodnie są dla Fortuny bardzo intensywne. Operator pomyślnie przeprowadził migrację klientów na wielokanałową platformę IMS Playtech, co z pewnością przyczyni się do poprawy wrażenia użytkowników serwisu i punktów naziemnych bukmachera.

„Nasze strategiczne partnerstwo z Playtech nadal stanowi integralną część naszych planów rozwoju, a także dotychczasowych sukcesów. Ta migracja zapewni polskim klientom wiodące wrażenia z użytkowania i potwierdza naszą wiodącą pozycję w wielu kanałach w Europie Środkowej i Wschodniej”powiedział Per Widerstrom, dyrektor generalny Fortuna Entertainment Group.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu