Gonitwy nad morzem

W Aktualności DNIA
- Updated

Już dziś na sopockim hipodromie rozpocznie się dwudniówka wyścigowa. Łącznie w środę i czwartek zobaczymy szesnaście gonitw folblutów, arabów i kłusaków, a w puli nagród znalazło się blisko 200 tysięcy złotych.

Z uwagi na późniejszy start sezonu na Służewcu i przesuniętej przerwie na przegrupowania konia, także później niż zazwyczaj i w mniejszym wymiarze, odbędą się tegoroczne wyścigi w Sopocie. Dwa dni z wyścigami nad polskim morzem to gratka przede wszystkim dla rodzin i okazja do spotkań towarzyskich. Mimo wysiłków organizatorów zapisy są wyraźnie słabsze od warszawskich czy wrocławskich. Kibice zobaczą głównie gonitwy w najniższych grupach IV i III i powalczą o nagrody m.in. o Puchar Prezesa Totalizatora Sportowego i Puchar Bałtyku. Słabsze obsady na szczęście dla rywalizacji nie oznaczają słabszych dosiadów i w Sopocie rywalizować będzie czołówka polskich dżokejów ze Szczepanem Mazurem na czele.

Warto przypomnieć, że wyścigi i zakłady wracają do Sopotu po dwuletniej przerwie: w roku 2019 ze względu na zagrożenie wirusem EVA powodującym m.in. zapalenie tętnic u koni, zawody całkowicie odwołano.

Chętni do zawierania zakładów tradycyjnie będą mogli obstawiać w kasach i na stronie https://www.trafonline.pl. Operator, czyli spółka Traf-Zakłady Wzajemne przygotowała szereg pul gwarantowanych m.in. w kwintach, dublach i triplach.

Odwiedzający tor zobligowani są do zachowania dystansu, noszenia maseczek oraz zabrania ze sobą wypełnionego formularza dostępnego na stronie organizatora potwierdzającego stan zdrowia.

fot. Monika Metza-Jodłowska

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu