Google zmienia politykę w sprawie kasyn online w USA

W Aktualności DNIA
- Updated

Google planuje odblokować reklamy kasyn online na amerykańskim rynku gier hazardowych. Ma się to wydarzyć w pierwszym kwartale 2020 roku.

Reklamy kasyn online są obecnie przez technologicznego giganta zablokowane w Ameryce, jednak umożliwia on reklamowanie zakładów sportowych online w New Jersey, Nevadzie i Zachodniej Wirginii. Google dopuszcza także możliwość reklamy loterii państwowej.

Podobne złagodzenie zasad Google dotyczących reklam kasyn internetowych nastąpi na początku przyszłego roku, ponieważ firma chce skorzystać z rozwijającej się branży hazardowej w USA.

Google rozszerzyło także zasady dotyczące gier, aby umożliwić reklamy zakładów sportowych w stanach Indiana, Iowa, Montana, Pensylwania i Rhode Island. Te zmiany mają zostać wprowadzone w życie od 22 października, chociaż mogą one podlegać opóźnieniom w zależności od działań stanowych organów regulacyjnych.

Licencjonowani operatorzy w tych stanach będą mogli uczestniczyć w działaniach reklamowych za pośrednictwem Google Ads, Google Display Network, YouTube i AdMob, ale nie za pośrednictwem Google Ad Managera.

Październikowa aktualizacja zasad funkcjonowania wyszukiwarki pozwoliła również licencjonowanym operatorom w Kolumbii, Kenii i Nigerii na wyświetlanie reklam hazardu online.

Zobacz też

Hiszpania: koniec sponsoringu w piłce nożnej?

Rząd hiszpański zamierza zakazać sponsoringu firm z branży hazardowej na koszulkach piłkarskich. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ramach nowych

Czytaj więcej...

European Lotteries publikuje raport z działalności za rok 2019

Po raz drugi w swej historii European Lotteries, organizacja zrzeszająca głownie europejskich operatorów loterii oraz ich dostawców, wydała raport

Czytaj więcej...

Betway ratuje krykieta w RPA

Znany operator internetowy, Betway zawarł umowę partnerską z Cricket South Africa (CSA) - organem zarządzającym i nadzorującym tę dyscyplinę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu