Google zmienia politykę w sprawie kasyn online w USA

W Aktualności DNIA
- Updated

Google planuje odblokować reklamy kasyn online na amerykańskim rynku gier hazardowych. Ma się to wydarzyć w pierwszym kwartale 2020 roku.

Reklamy kasyn online są obecnie przez technologicznego giganta zablokowane w Ameryce, jednak umożliwia on reklamowanie zakładów sportowych online w New Jersey, Nevadzie i Zachodniej Wirginii. Google dopuszcza także możliwość reklamy loterii państwowej.

Podobne złagodzenie zasad Google dotyczących reklam kasyn internetowych nastąpi na początku przyszłego roku, ponieważ firma chce skorzystać z rozwijającej się branży hazardowej w USA.

Google rozszerzyło także zasady dotyczące gier, aby umożliwić reklamy zakładów sportowych w stanach Indiana, Iowa, Montana, Pensylwania i Rhode Island. Te zmiany mają zostać wprowadzone w życie od 22 października, chociaż mogą one podlegać opóźnieniom w zależności od działań stanowych organów regulacyjnych.

Licencjonowani operatorzy w tych stanach będą mogli uczestniczyć w działaniach reklamowych za pośrednictwem Google Ads, Google Display Network, YouTube i AdMob, ale nie za pośrednictwem Google Ad Managera.

Październikowa aktualizacja zasad funkcjonowania wyszukiwarki pozwoliła również licencjonowanym operatorom w Kolumbii, Kenii i Nigerii na wyświetlanie reklam hazardu online.

Zobacz też

Londyn

Wielka Brytania. Zmiany w programach VIP i reklamie online

W Wielkiej Brytanii programy VIP będą ograniczone do klientów w wieku powyżej 25 lat. Nowe rozwiązania zostaną wprowadzone przez

Czytaj więcej...

eWinner celuje w żużel

Gdyński bukmacher eWinner został przedstawiony jako sponsor tytularny pierwszej ligi żużlowej i oficjalny sponsor PGE Ekstraligi. eWinner dołączył do

Czytaj więcej...

Nowy organ nadzoru w Singapurze

Singapurskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zapowiedziało, że do 2021 r. powoła nowy scentralizowany organ nadzorujący lokalny rynek hazardowy. Organ regulacyjny ds. Gier

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu