Grecka licencja na zakłady online warta 3mln €

W Aktualności DNIA
- Updated

Siedmioletnie licencje na gry hazardowe i zakłady sportowe online do zdobycia na podstawie nowych greckich przepisów. Tamtejszy parlament uchwalił nowe prawo wspierające stałe licencjonowanie operatorów gier hazardowych online.

Zgodnie z nowymi przepisami operatorzy, który będą chcieli oferować zakłady sportowe i gry online, będą musieli zdobyć dwie licencje. Każda koncesja będzie obejmowała inny produkt. Licencje na zakłady online będą kosztować 3 miliony euro, a licencje na kasyna online 2 miliony euro. W obu przypadkach licencje będą ważne przez okres siedmiu lat.

Aby móc ubiegać się o licencję online, operatorzy muszą mieć siedzibę w Grecji, UE lub EOG i wpłacić kapitał w wysokości co najmniej 200 000 EUR.

Wszystkie strony internetowe muszą działać pod domeną “.gr”, podczas gdy każda witryna może obsługiwać maksymalnie jeden typ licencji, tj. wyłącznie zakłady sportowe lub wyłącznie kasyno. Wnioskodawcy muszą ponadto złożyć depozyt zabezpieczający w wysokości 500 000 EUR.

Przepisy przewidują dwumiesięczny okres, w którym wnioski o licencję będą rozpatrywane, przy czym wszyscy wnioskodawcy zobowiązani są do wniesienia wraz z wnioskiem opłaty w wysokości 10 000 EUR.

Zgodnie z nowymi przepisami, o każdej sprzedaży lub planowanym nabyciu akcji licencjonowanego operatora internetowego w wysokości ponad 2% należy najpierw powiadomić Grecką Komisję ds. Hazardu.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu