Grecki bukmacher ruszył z nietypową kampanią

W Aktualności DNIA
- Updated

Stoiximan, grecki bukmacher internetowy, rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową, której głównym przesłaniem jest okazanie wdzięczności służbom medycznym za ich ciężką pracę podczas trwającej pandemii koronawirusa.

Bukmacher rezygnując z promocji swoich produktów, zdecydował się wyrazić wdzięczność i solidarność z greckimi służbami ratunkowymi, które walczą z pandemią. To naprawdę rzadkie zjawisko kiedy widzimy operatora zakładów bukmacherskich w takim projekcie. W reklamie wzięło udział wielu rozpoznawalnych greckich sportowców, takich jak Dimitris Diamantidis, Giorgos Samaras, Eleftherios Petrounias, Katerina Stefanidis, Anna Korakaki czy też znany francuski piłkarz, grający na codzień w greckim klubie Olympiakos Pireus, Mathieu Valbuena. W nagranym spocie sportowcy, stojąc na swoich balkonach, solidarnie oklaskują służby medyczne. Okazywany w taki sposób gest wdzięczności, stał się w czasie pandemii bardzo popularny i jest praktykowany w wielu środowiskach i krajach.

Bukmacher wykorzystując w projekcie hashtagi #miaomada i #OneTeam, dziękuje „greckiej pierwszej linii frontu przeciwstawiającej się zagrożeniu”. Spółka, oprócz wspomnianej kampanii przekazała również 250 000 €, które mają pomóc w walce z trwającą pandemią. Do zebrania tej kwoty przyczyniły się marki Stoiximan w Grecji i na Cyprze oraz Betano w Rumunii i Portugalii.

Grecja, przez wiele zagranicznych rządów uznana została za wzór w kontekście walki z pandemią koronawirusa, bowiem kraj ten dużo wcześniej poczynił odpowiednie kroki w celu zablokowania rozprzestrzeniania się wirusa. Do tej pory Grecy utrzymują stosunkowo niewielką w porównaniu do innych europejskich krajów liczbę zgłoszonych zakażeń i zgonów (2726/151, stan na 11.05.2020). Jak zauważają lokalne media to duży sukces, biorąc pod uwagę fakt, że grecka służba zdrowia od lat cierpi na brak odpowiedniego wsparcia finansowego.

Reklamę możemy obejrzeć tutaj:

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu