iLOTTO coraz bliżej

W Aktualności DNIA
- Updated
Olgierd Cieslik

W rozmowie z Sebastianem Ogórkiem z portalu money.pl prezes Totalizatora Sportowego Olgierd Cieślik zapowiedział, że sprzedaż gier LOTTO przez sieć internet ruszy na przełomie listopada i grudnia.

Mamy ostateczne testy, które realizujemy obecnie. Mają one na celu ocenę czy system jest stabilny, czy nie będzie problemów z tą najważniejszą częścią, czyli rejestracją gracza. Musimy też mieć pewność, że ten kupon który zostanie zakupiony weźmie udział w losowaniu i będzie możliwość realizacji wygranej. – powiedział Olgierd Cieślik.

Rejestracja gracza będzie wymagała zweryfikowania jego danych z danymi z dowodu osobistego, ale cały proces ma być przeprowadzony przez aplikację mobilną lub stronę internetową. Nie będzie zatem konieczności odwiedzenia kolektury.

Totalizator Sportowy liczy, że nowy kanał sprzedaży pozwoli na zwiększenie zainteresowania produktami firmy i częściowe przeniesienie graczy z sieci naziemnej do Internetu. Również na przełomie listopada i grudnia ma dojść do udostępnienia graczom platformy eKasyna, która będzie zawierać gry stołowe czy gry na automatach. Totalizator Sportowy nie planuje jednak całkiem porzucić tradycyjnego kanału sprzedaży.

W zeszłym roku organizowaliśmy pierwszy raz w Polsce kongres European Lotteries, na którym rozmawialiśmy o drogach, którymi powinny iść loterie. Czy powinny rezygnować kompletnie z kuponów i przenieść się całkowicie do Internetu czy spróbować zrównoważyć te dwa kanały sprzedaży. Ta druga droga, czyli zrównoważenie kanałów sprzedaży, jest wybierana przez wszystkie loterie i w tę stronę również my idziemy. – zadeklarował prezes Totalizatora Sportowego.

W rozmowie pojawił się również ciekawy wątek współpracy ze startupami technologicznymi i plany powołania specjalnych funduszy gamingowych, które mają wspierać firmy działające w branży szeroko pojętego gamingu.

fot. twitter.com/lotto_pl

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu