Jamie Foxx w nowej kampanii reklamowej BetMGM

W Aktualności DNIA
- Updated

BetMGM, spółka joint venture GVC Holdings i MGM Resorts, oferująca zakłady sportowe i gry online ogłosiła, że w jej najnowszej kampanii reklamowej wystąpi nagrodzony Oscarem gwiazdor dużego ekranu i piosenkarz, Jamie Foxx.

Jako donosi portal igbnorthamerica.com, Foxx zostanie twarzą kampanii „The King of Sportsbooks”, której celem będzie promocja oferty dla graczy w całych Stanach Zjednoczonych. Znany aktor weźmie udział w projektach reklamowych BetMGM, w tym w spocie, którego nagranie zaplanowano w pobliżu hotelu i kasyna Bellagio, będącego jednym z najbardziej rozpoznawalnych obiektów MGM Resorts International w Las Vegas. Operator podchodzi do kampanii niezwykle poważnie, przygotowując ją we współpracy z dużą, nowojorską agencją reklamową, 72andSunny.

„Kampania King of Sportsbooks to kolejny krok w ewolucji marki BetMGM, a Jamie wniesie wyjątkową możliwość opowiadania naszej historii w niezwykle kreatywny i zabawny sposób. BetMGM funkcjonuje na granicy sportu i rozrywki, w związku z czym Jamie doskonale wpasuje się do tej konwencji. Jesteśmy bardzo podekscytowani momentem powitania go w rodzinie BetMGM”, powiedział Matt Prevost, dyrektor ds. marketingu BetMGM.

Jamie Foxx ma na swoim koncie wiele ważnych nagród i wyróżnień, przede wszystkim Oscara, nagrodę Brytyjskiej Akademii Sztuk Filmowych i Telewizyjnych oraz Złoty Glob za rolę Raya Charlesa w filmie „Ray”. Zdobył również dwie nagrody Grammy za osiągnięcia muzyczne, między innymi za najlepszy rapowy występ solowy w przeboju „Gold Digger”, w którym wystąpił wraz z Kanye West’em.

Do bądź co bądź sensacyjnej w branży hazardu umowy dochodzi krótko po tym, jak BetMGM na przestrzeni kilku ostatnich tygodniu doszedł do porozumienia w sprawie partnerstw z dwiema drużynami, występującymi na co dzień w National Football League (NFL) – Las Vegas Raiders oraz Detroit Lions.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu