Kobiece twarze branży bukmacherskiej

W Aktualności DNIA
- Updated
Kobiece twarze bukmacherki

Wczoraj najkrócej działający na polskim rynku bukmacherskim BETFAN poinformował, że do ich zespołu dołączyła Kinga Kwiecień. Dziennikarka telewizyjna, która do BETFAN przeszła z TVP Sport, objęła u bukmachera rolę media managera. Będzie również realizowała autorski format wideo “#KwiecieńPlecień”.

Współpraca z BETFAN to dla mnie zupełnie nowe, ekscytujące wyzwanie zawodowe. Cieszę się, że będę miała możliwość wykorzystania dotychczasowego doświadczenia w realizacji nowych pomysłów.  Cykl „Kwiecień Plecień” będzie dynamicznym programem przedstawiającym najatrakcyjniejsze zakłady na BETFAN. Nie zabraknie też publikacji różnych formatów – od vlogów, przez wywiady, po relacje zza kulis ciekawych wydarzeń w Polsce. Będę współpracować z osobowościami telewizji i Internetu. Nie zabraknie mnie również na social mediach. Ta platforma rośnie w siłę, a przy tym daję pewną wolność twórczą – mówi Kinga Kwiecień, media manager w BETFAN.

Kinga Kwiecień to już druga dziennikarka, która w ostatnich miesiącach świat mediów zamieniła na zakłady sportowe. Pod koniec listopada ubiegłego roku do zespołu ETOTO dołączyła Jolanta Zasępa, współpracująca między innymi z Polsat Sport.

Zatrudnienie dziennikarki, która została szefową ETOTO TV, znacząco wpłynęło na wzrost popularności współprowadzonych przez nią formatów video, w tym między innymi Quizu Pod Napięciem. Jak pokazują comiesięczne analizy aktywności legalnych bukmacherów w social media publikowane przez Gaming 5.0, w okresie od listopada 2018 do maja 2019 ETOTO liczba fanów i obserwujących wszystkie kanały ETOTO wzrosła o ponad 30 000 osób z 13 372 do 43 790. Jednocześnie kanał ETOTO TV na Youtube zwiększył liczbę subskrybentów o ponad 350% i jest aktualnie drugim najpopularniejszym kanałem prowadzonym przez legalnych bukmacherów, tracąc do lidera FORTUNY niespełna 3 000 subskrybentów.

Na tak duże wzrosty złożyło się więcej czynników niż tylko zatrudnienie do współprowadzenia kanału kobiety, jednakże patrząc na efekty osiągnięte przez ETOTO można zrozumieć ruch wykonany przez BETFAN. W jaki sposób przełoży się to na zwiększenie zasięgów marki w social media, a przede wszystkim na zwiększenie sprzedaży, zobaczymy w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

fot. BETFAN, ETOTO TV

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu