Kolejny operator opuszcza rynek UK

W Aktualności DNIA
- Updated

Bethard potwierdza, że w lipcu opuści Wielką Brytanię i zwróci stawki za otwarte zakłady klientów.

Maltański operator zaprzestanie wszelkiej działalności hazardowej w Wielkiej Brytanii od lipca. po podjęciu decyzji o wycofaniu się z rynku. W e-mailu wysłanym do klientów, operator z Malty ze szwedzkimi korzeniami potwierdził datę zamknięcia na 6 lipca 2020 r.

Klienci będą mogli grać na stronie do daty zamknięcia, a po tym czasie będą mieli pięć tygodni, do 10 sierpnia, na wypłatę swoich środków. Wszystkie zakłady, które nie zostaną rozliczone do 6 lipca zostaną anulowane i stawki wrócą na konta gry.

„Chcielibyśmy skorzystać z okazji, aby podziękować za wsparcie. Mamy nadzieję, że podoba wam się produkt zaoferowany przez Bethard.  Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby nadal oferować najlepszą możliwą obsługę w ciągu ostatnich kilku tygodni działalności.” ­ można przeczytać w wiadomości email skierowanej do klientów.

Wielka Brytania okazała się bardzo trudnym rynkiem dla wielu operatorów ze względu na coraz głębsze regulacje i konsolidacje sektora utrudniające konkurowanie mniejszym operatorom.

Bethard jest najnowszym operatorem, który opuścił niezwykle konkurencyjne środowisko w Wielkiej Brytanii. Royal Panda, należąca do LeoVegas, Maria Casino Kindred i francuska firma Betclic również opuściły brytyjski rynek w ostatnich 12 miesiącach.

Bethard zastosował agresywną europejską strategię ekspansji, w tym wejście do Irlandii, po podpisaniu kontraktu ze szwedzką legendą – Zlatanem Ibrahimovićem –  jako ambasador marki w 2018 roku. W wielkiej Brytanii jednak się nie udało.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu