LV BET Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim Vanarama National League

W Aktualności DNIA
- Updated

Firma LV BET podpisała umowę z Vanarama National League na mocy której zostanie Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim rozgrywek. Współpraca rozpocznie się od finałów Play-Off odbywających się 11 maja na stadionie Wembley. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2019/2020.

National League to najwyższy poziom National League System i piąty w całej angielskiej lidze piłkarskiej. Podczas gdy wszystkie kluby w czołowych czterech dywizjach angielskiej piłki są profesjonalne, National League jest swego rodzaju mieszanką klubów zawodowych i półprofesjonalnych. To najniższa dywizja w angielskiej piramidzie piłkarskiej, której mecze rozgrywane są na terenie całego kraju a spotkania finałowe odbywają się na Wembley.

Dyrektor generalny National League, Michael Tattersall stwierdził: Cieszymy się, że rozpoczęliśmy współpracę z LV BET już w czasie tegorocznych rozgrywek i potrwa ona również przez cały sezon 2019/20. LV BET jako sponsor pojawi się już podczas finału Play-Off na Wembley i pomoże wspierać rozwój National League promując jednocześnie zasady odpowiedzialnego hazardu.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z nawiązania współpracy z National League w tym sezonie i tym samym obecnością na Wembley 11 maja podczas finałów Play-Off – dodaje Adrian Sidowski, dyrektor generalny LV BET. Cieszymy się, że możemy dotrzeć z naszym produktem do fanów 68 zespołów w trzech dywizjach National League poprzez dedykowane promocje oraz treści w mediach cyfrowych i społecznościowych.

Dla LV BET nie jest to pierwsza aktywność sponsoringowa na rynkach europejskich. Firma od ubiegłego roku wspiera klub Victoria Londyn. W Niemczech LV BET sponsorował niemiecką reprezentację narodową w hokeju na lodzie oraz Kölner Haie, drużynę występującą w Niemieckiej Lidze Hokeja.

fot. LV BET

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu