MansionBet podpisuje umowę sponsorską z Millwall FC

W Aktualności DNIA
- Updated

W ostatnim czasie na Wyspach Brytyjskich trwa dyskusja o zbyt dużym zaangażowaniu operatorów hazardowych w piłkę nożną. Sprawą zajęli się między innymi przedstawiciele rządu. Tymczasem operator hazardowy MansionBet poinformował o zawarciu umowę sponsorskiej z klubem Millwall FC, występującym w rozgrywkach Championship.

Bukmacher oferujący zakłady online został oficjalnym partnerem, a jego logotyp będzie umieszczony na szortach zawodników Millwall. Pracownicy operatora będą również oferowali klientom podczas meczów możliwość rejestracji na stronie internetowej, w zamian za dedykowane bonusy. Fani Millwall będą mogli też wygrać np. bilety na mecz swojej drużyny.

David Murphy, dyrektor ds. Marketingu MansionBet powiedział po podpisaniu umowy: „Cieszymy się, że możemy współpracować z wiernymi fanami Millwall i oferować im ekskluzywne oferty i prezenty. Współpraca z Millwall pozwala nam dotrzeć do szerszej bazy klientów, wzmacniając renomę MansionBet w całej Wielkiej Brytanii. ”

Dyrektor handlowy Millwall, Stuart Lock, stwierdził natomiast, że propozycja współpracy ze strony bukmachera „To ekscytująca oferta. Połączenie się z tak uznanym bukmacherem online jest miarą naszego dalszego rozwoju i postępów na boisku i poza nim. Cieszymy się na bliską współpracę z naszymi kolegami z Mansion. ”

Millwall dołącza do całej grupy klubów, które sponsoruje przez MansionBet. Do tej pory bukmacher związał się umowami między innymi z Newcastle i Bournemouth. MansionBet wchodzi w skład grupy Mansion, która obejmuje kasyna online Slots Heaven, Mansion Casino i Casino.com.

Foto. edar

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu