Mariusz Pudzianowski twarzą BETFAN

W Aktualności DNIA
- Updated

Jak informuje w komunikacie prasowym BETFAN, Mariusz Pudzianowski został twarzą tego bukmachera. Jednocześnie ten nowy, legalny operator objął sponsoringiem tytularnym należącego do “Pudziana” konia. To pierwsze tego typu przedsięwzięcie na rynku. Ogier o imieniu Betfan ma być też live brand hero marki.

– Wykorzystując wizerunek Mariusza Pudzianowskiego zamierzamy budować naszą rozpoznawalność w wyróżniający i angażujący sposób. Chcemy być jak Pudzian: zdecydowani, zdeterminowani, mieć charakter i nie pękać na rynku. On już pokazał, że potrafi osiągać  sukcesy i to nie tylko w sporcie. Jest wręcz katalizatorem pomagającym rozkręcać biznesy. Dlatego, co podkreślamy w naszej komunikacji, zależy nam, by wręcz ‘kołczował’ naszą markę. Chcemy przełamywać stereotypy, być inni niż wszyscy, ale jednocześnie silnie nastawieni na potrzeby graczy. Nie interesuje nas chodzenie na łatwiznę, utartymi ścieżkami. Planujemy tworzyć wspólnie z Mariuszem nowe produkty i promocje, które będą stanowić nową jakość na rynku, dostarczać wyjątkowych wrażeń i budować preferencje dla naszej oferty – komentuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

BETFAN informuje również, iż wspólnie z Mariuszem Pudzianowskim firma zaangażowała się  w wyścigi konne w Polsce. Ogier Betfan, nowa pasja Mariusza Pudzianowskiego, miał swój oficjalny debiut w jednej z gonitw w dniu Wielkiej Warszawskiej na Służewcu. Sam sponsoring tytularny w tej dyscyplinie jest zupełnie nowym przedsięwzięciem nie tylko w Polsce, podkreśla bukmacher. Koń Betfan będzie również silnie wykorzystywany w komunikacji marketingowej. Niedługo wystartują także profile konia Betfana w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie, informuje operator w komunikacie. 

W związku z rozpoczęciem współpracy z BETFAN Mariusz Pudzianowski napisał list do graczy, w którym opowiada o swoich motywacjach i planach w ramach wspólnego przedsięwzięcia.

BETFAN podkreśla również w informacji prasowej, iż jest bukmacherem, który obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, oferuje liczne zakłady na rozrywkę, obejmujące tematy okołosportowe, a także te z obszaru mediów, polityki, show-biznesu, ekonomii czy pogody. Bukmacher deklaruje, że jego celem na najbliższe 3-4 lata jest znaleźć grono pięciu największych licencjonowanych firm bukmacherskich w Polsce.

Będziemy śledzić postępy w realizacji tych ambitnych celów.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu