MoPlay dołącza do Niemieckiego Związku Zakładów Sportowych

W Aktualności DNIA
- Updated

MoPlay, operator zakładów sportowych z siedzibą na Gibraltarze jest jednym z najnowszych podmiotów oferujących gry hazardowe online, który dołączył do Niemieckiego Związku Zakładów  Sportowych (DSWV), czytamy na sbcnews.co.uk.

Według informacji przekazanej przez prezesa DSWV, Mathiasa Dahmsa, oraz dyrektora generalnego MoPlay, Juergena Reuttera, operator dołączył do takich tuzów branży hazardowej jak Sky Bet, William Hill, bet365, Paddy Power Betfair, czy  Interwetten.

Mathias Dahms z zadowoleniem wypowiedział się o decyzji operatora: „Witamy MoPlay w naszym stowarzyszeniu i czekamy na udaną wspólną działalność na  arenie międzynarodoweji, prowadzoną przez doświadczonych menedżerów z europejskiego sektora iGaming.”

Spółka zależna od Addison Global działa w Niemczech od ubiegłego roku, jednocześnie będąc obecna w Austrii, Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz na innych międzynarodowych rynkach.

Juergen Reutter, CEO MoPlay, dodał: „Jako nowy członek Niemieckiego Związku Zakładów Sportowych chcemy zaznaczyć swoją obecność w Niemczech. Zamierzamy brać czynny udział w dyskusji na temat przyszłych przepisów dotyczących zakładów sportowych. Nasz innowacyjny produkt bukmacherski, skupiający się przede wszystkim na urządzeniach mobilnych, w połączeniu z naszą młodą marką, będzie dodatkowym czynnikiem napędzającym wzrost gospodarczy Niemiec.”

MoPlay zaangażował się również u naszych zachodnich sąsiadów w działalność sponsoringową. Krótko po wejściu na niemiecki rynek zawarł umowę z Berliner Sport-Club e.V., który prowadzi takie sekcje sportowe jak piłka nożna, hokej, rugby czy też badmintona.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu