Najwyższa w historii kumulacja w grze liczbowej. Do wygrania 1,6 miliarda dolarów!

W Aktualności DNIA
- Updated
Mega Millions Jackpot
fot. ABC News

Piątkowe losowanie gry Mega Millions w Stanach Zjednoczonych nie wyłoniło zwycięzcy. Było to już dwudzieste piąte losowanie tej gry, w którym nie padła głowna wygrana. Ostatnimi zwycięzcami była grupa jedenastu graczy z Kalifornii, która 24 lipca tego roku zgarnęła 543 miliony dolarów. Było to jednak ponad trzykrotnie mniej niż przewidywana pula na wygrane I stopnia we wtorkowym losowaniu. Zgodnie z przewidywaniami, kumulacja osiągnie rekordowe 1,6 miliarda dolarów. Najprawdopodobniej pobity zostanie rekord ustanowiony przez grę Powerball w styczniu 2016 roku, kiedy pulą 1,586 miliarda dolarów podzieliło się trzech graczy.

Mega Millions wzniosło się na historyczne wyżyny, ale aż trudno uwierzyć, że kumulacja przebiła rekord wszechczasów. Jest to niezwykle ekscytujące, ale teraz zabawa zaczyna się dobre! – powiedział Gordon Medenica, dyrektor wiodący Mega Millions oraz dyrektor zarządzający Loterii Stanu Maryland.

W grze Mega Millions mogą wziąć udział gracze z 44 stanów, Dystryktu Kolumbia oraz Amerykańskich Wysp Dziewiczych. Na terenie Alabamy, Alaski, Hawajów, Mississippi, Newady oraz Utah nie jest prowadzona sprzedaż gier liczbowych. Aby zgarnąć główną wygraną należy poprawie wytypować pięć z siedemdziesięciu oraz dodatkowo jedną z dwudziestu pięciu liczb. Tym samym szansa na trafienie wygranej I stopnia to 1 do 302 575 350, czyli ponad trzykrotnie mniej niż na trafienie głównej wygranej w dostępnej w Polsce grze Eurojakcpot (1 do 95 344 200) oraz ponad dwudziestokrotnie mniej niż szansa trafienia szóstki w Lotto (1 do 13 983 816). Jeden zakład kosztuje 2 dolary, a losowania odbywają się we wtorki i piątki.

fot. ABC News

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu