Nowa wersja serwisu WWW Lotto

W Aktualności DNIA
- Updated

Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, uruchomił nową wersję serwisu swojego flagowego produktu. Jest ona z pewnością bardziej przejrzysta i intuicyjna od przestarzałej poprzedniczki.

Strona podzielona jest na kilka sekcji, budowanych wedle wszelkich prawideł UX i UI. Na górze, pod paskiem informującym o przekazywaniu środków w ramach walki z koronawirusem, mamy menu podzielone na “Gry”, “Wyniki”, “Jak Grać” oraz szereg piktogramów symbolizujące poszczególne social media Lotto oraz wersje aplikacji na urządzenia mobilne. Możemy również powiększyć czcionkę i/lub kontrast serwisu. Górną belkę zamyka panel rejestracji i logowania do serwisu, po którym użytkownik trafia do spersonalizowanej strefy obstawiania losowań i własnych wyników.

Pod menu znajdziemy slider z aktualnościami oraz promowanymi produktami. Następnie serwis podzielony jest na interaktywne moduły z zegarami odliczającymi czas do kolejnych losowań.

blank

Oba moduły posiadają logo, zachętę kwotową, trzy podstawowe informacje o regułach gry oraz po dwa buttony z Call To Action – “ZAGRAJ” oraz “Wyniki”.

Dwa promowane produkty od reszty oddziela belka informująca o wysokich wygranych w Mini Lotku oraz Szybkie 600. Pod kolejnym modułem, zawierającym 6 produktów z dłuższym terminem losowań, zbudowanym podobnie jak ten powyżej – przechodzimy do zdrapek. Moduły zdrapek wyposażone zostały w funkcjonalność głosowania na ulubione zdrapki:

blank

Pod nimi znajduje się link do podserwisu zawierającego informacje o wygranych oraz więcej informacji o zdrapkach:

blank

Podobnie zbudowane są zresztą strony produktów loteryjnych, na które możemy wejść z paneli na stronie głównej po kliknięciu w logo danego produktu.

blank

Całość zwieńczona jest trzema dużymi modułami: panelem zachęcającym do pobrania aplikacji, aktualnościami oraz informacją o tym, jak Lotto przyczynia się do rozwoju sportu i kultury. W stopce znajdziemy wszelkie informacje kontaktowe, rekrutacyjne i partnerskie. Serwis jest oczywiście responsywny, z klasycznie rozwiązanym menu “hamburgerowym” po lewej stronie:

blank

Oczywiście mogą się zdarzyć jakieś niedociągnięcia czy błędy, ale w samym założeniu i wyglądzie serwis spełnia oczekiwania użytkownika. Zmiana jest zdecydowanie in plus.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu