Nowy ambasador marki forBet. To… Żuk

W Aktualności DNIA
- Updated

Operator poinformował na swoim Twitterze, że nowym ambasadorem marki został… samochód Żuk.

forŻuk, jak nazwał pojazd bukmacher, ma jeździć po ulicach miast i angażować klientów tego operatora. Po wychwyceniu charakterystycznego samochodu i zrobieniu mu zdjęcia oraz podzieleniu się nim w social mediach, gracz może liczyć na bonus.

Ten ciekawy sposób zaangażowania klientów i potencjalnych klientów na ulicach miast, nie jest nowy w branży bukmacherskiej. Prym w tej kategorii wiedzie szczególnie irlandzki PaddyPower, który niejednokrotnie zaskakiwał np. stawiając figurę woskową trenera Alexa Fergusona przed Old Trafford (stadionem Manchesteru United, który od odejścia Fergusona zawodzi oczekiwania kibiców).

Na początku lutego tego roku fotBET został oficjalnym partnerem Runmageddonu – największego organizatora biegów przeszkodowych w kraju oraz zawodów na krótkich torach typu „ninja“. Wówczas forBET stał się pierwszą polską firmą  z branży hazardowej, które weszła we współpracę z organizatorem biegów przeszkodowych. Co ciekawe była to również pierwsza tego typu umowa na świecie, ponieważ do tej pory żaden z operatorów nie zdecydował się na partnerstwo z organizacją zajmującą się tego typu biegami.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu