Peter Schmeichel ambasadorem STS!

W Aktualności DNIA
- Updated

Lider polskiego rynku bukmacherskiego, STS, poinformował dziś rano o starcie jesiennej edycji swojej kampanii “Dobrze wiesz, możesz obstawiać”. Twarzą projektu został słynny duński bramkarz Peter Schmeichel. Wśród największych piłkarskich osiągnięć golkipera trzeba wymienić choćby pięciokrotne mistrzostwo Anglii wywalczone z Menchesterem United oraz Mistrzostwo Europy zdobyte z reprezentacją Danii w 1992 r. Wsparcie piłkarza będzie niewątpliwie dużym atutem dla kampanii polskiego bukmachera.

Według informacji STS, Peter Schmeichel będzie współpracował z STS na wszystkich rynkach, na których bukmacher oferuje swoje produkty. Firma zmienia również i odświeża swoją identyfikację wizualną i logotyp.

„Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować”, informuje Mateusz Juroszek, prezes STS. Juroszek podkreśla również polskie korzenie Duńczyka oraz zwraca uwagę na historię jego kariery sportowej, która wpisuje się w filozofię ekspansji zagranicznej przyjętą przez tego bukmachera.

Przypomnijmy, że STS działa już na kilkunastu rynkach zagranicznych, a 2019 rok był jednym z najbardziej dynamicznych w jego ekspansji. Prezes Juroszek podkreśla przy tym, że sukces zawdzięcza przede wszystkim rozwojowi oferty produktowej oraz stosowaniu nowoczesnych technologii.

Obecne przychody STS to 2,41 mld zł. Firma posiada ok. 47% udziałów w polskim rynku bukmacherskim, a 80% obrotów generuje w kanale online. Władze spółki deklarują też dalszą ekspansję na rynkach zagranicznych.

Zobacz też

W połowie czerwca w pełni ruszy brytyjska machina bukmacherska

Operatorzy zakładów bukmacherskich oraz salonów gier w Wielkiej Brytanii, otrzymali od rządu zielone światło na wznowienie działalności z dniem

Czytaj więcej...

Charytatywna loteria w Wielkiej Brytanii

Lottoland przekaże darowizny na rzecz czterech organizacji charytatywnych, w tym Brytyjskiego Czerwonego Krzyża.Firma zaprezentowała pierwszą w swoim rodzaju brytyjską

Czytaj więcej...

MGA bada wpływ Covid-19 na sektor gier

Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Malta Gaming Authority (MGA), licencjonowani na Malcie operatorzy zakładów sportowych stoją w obliczu 40%

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu