Poznań Game Arena już dziś!

W Aktualności DNIA
- Updated

To już XIII edycja jednej z największych imprez gamingowych w Europie. Targi Poznań Game Arena będą trwały do niedzieli, 20 października. Partnerem wydarzenia po raz pierwszy jest Totalizator Sportowy. To kolejny znak zainteresowania branży hazardowej tym segmentem rynku rozrywki.

Poznań Game Arena to jedne z największych w tej części Europy targów gier komputerowych i rozrywki multimedialnej, organizowanych zarówno dla branży jak i indywidualnych zwiedzających. W tym roku miłośnikom elektronicznej rozrywki udostępnionych zostanie 1500 stanowisk do gier oraz 10 pawilonów pełnych multimedialnych atrakcji. Swoje produkty prezentować będzie 220 wystawców – czołowych firm ze świata gier i multimediów. Organizatorzy wydarzenia spodziewają się ponad 76 tys. fanów gier. Jak czytamy na stronie internetowej TS, podczas targów, w specjalnej strefie „free2play”, którą przygotowała spółka, będzie można zagrać m. in. w CS:GO, wygrać cenne nagrody, a także porozmawiać z takimi gwiazdami jak: Rock, izak, GrabaGra czy junajted.

W 2004 r., kiedy po raz pierwszy targi zostały zorganizowane, ich obraz był zupełnie inny od dzisiejszego. Na powierzchni niespełna 3 500 m2 dostępne były zarówno gry komputerowe, jak i tradycyjne. Atrakcją był turniej FIFA 2004 i finał zmagań w Counter Strike. Główna nagroda wynosiła 12 tys. zł. Rok później PGA podzielono na trzy obszary: Digital Arena (multimedia, gry komputerowe i technologie), Fantasy Arena (gry karciane, bitewne, RPG, szachy, fantastyka) oraz Extreme Arena (ASG, Paintball). Targi w odsłonie trzech niezależnych bloków po raz ostatni zorganizowano w 2009 r. W nowej odsłonie, jako targi ściśle dedykowane grom komputerowym, Poznań Game Arena powróciło w 2012 r.

Więcej informacji na: https://www.gamearena.pl/

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu