Problemy dużego i małego świata

W Aktualności DNIA
- Updated
BHA

Opublikowany niedawno raport British Horseracing Authority (BHA), czyli odpowiednika Polskiego Klubu Wyścigów Konnych wyraźnie wskazuje, że problemy polskich wyścigów i zakładów konnych nie jest niczym oryginalnym. Organizacja mająca na celu popularyzację i podnoszenie standardu wyścigów na Wyspach, ale i nie tylko, trafnie punktuje trapiące branżę problemy.

Zagrożenie dopingiem, rosnące naciski na podnoszenie dobrostanu koni wyścigowych i ich bezpieczeństwa czy spadająca liczba jeźdźców to tylko niektóre z pojawiających się w raporcie zagrożeń. Wskazano również na stale rosnącą średnią wieku kibica wyścigów w Wielkiej Brytanii – jest to obecnie już około 57 lat. Przypomnijmy, że w Polsce jest to mocno powyżej 60. Jednym z pomysłów jest przyciągniecie do dyscypliny młodych widzów dzięki nowoczesnym technologiom realizacji i prezentacji wyścigów – także w urządzeniach mobilnych. Jest to więc słuszna droga, którą poszły już dawno piłka nożna czy koszykówka, ale i tory ze Stanów Zjednoczonych. Jedną z konkretnych, szybkich decyzji ma być wzorem Australii, ograniczenie możliwości zawierania zakładów przez osoby powiązane z dżokejami – m.in. agentów.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu