Smarkets w Ameryce. Najpierw Indiana, później Colorado

W Aktualności DNIA
- Updated

Już wkrótce uruchomimy nasz nowy bukmacherski serwis internetowy @SBK_app. Przygotuj się, Ameryko! – poinformował Jason Trost, CEO i założyciel Smarkets po podpisaniu umowy z Full House Resorts.

Firma Smarkets wkracza na amerykański rynek. Innowacyjny dostawca gier i zakładów sportowych, zawarł umowę z Full House Resorts w Colorado i Indianie. Jej efektem będzie uruchomienie bukmacherskiego serwisu internetowego SBK.

SBK (Sportsbook by Smarkets) to nowoczesna aplikacja do zakładów sportowych, która  ma oferować znacznie lepsze kursy na największe wydarzenia sportowe, polityczne i popkulturowe w porównaniu z innymi działającymi na danym rynku bukmacherami. Firma rozpoczynała od oferowania swoich usług w Wielkiej Brytanii. Bukmacher dostępny jest tylko w wersji mobilnej, zarówno na urządzenia z Androidem, jak i iOS.

Umowa, którą firma Smarkets podpisała z Full House Resorts pozwala na wprowadzenie zakładów sportowych w dwóch stanach, gdzie operator prowadzi swoją dotychczasową działalność. Na początku firma skoncentruje się na Indianie, gdzie prowadzenie biznesu o charakterze hazardowym jest legalne, natomiast w kolejnym kroku zajmie się organizacją serwisu w Colorado. Tam jednak dopiero w listopadowym referendum mieszkańcy zdecydują o losach branży.

Szczegóły finansowe umowy nie są znane. Mówi się jednak o wielomilionowej transakcji i długoterminowym partnerstwie. Sam Jason Trost podkreśla, że umowa  z Full House Resorts stanowi ważne osiągnięcie firmy. Według Trosta wprowadzenie tej nowoczesnej technologii do Indiany i Colorado, to jedynie początek. Celem są wszystkie amerykańskie stany. Specjaliści z branży szacują, że giełda hazardowa Smarkets ma już wartość 15,6 mld dolarów i wciąż się rośnie.

Foto. Jarmoluk

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu