Spółka Novomatic z niemiecką licencją na zakłady

W Aktualności DNIA
- Updated

Novomatic Group uzyskało licencję na oferowanie zakładów sportowych w Niemczech. Operator na terenie naszych zachodnich sąsiadów będzie działał za pośrednictwem jednej ze swoich zależnych spółek, Admiral Sportwetten GmbH.

Znany dostawca usług hazardowych przyznał, że jego marka jest jednym z pierwszych prywatnych operatorów, którym Sąd Okręgowy w Darmstadt przyznał licencję na zakłady sportowe. Wszystko ma miejsce po wielu latach starań operatorów w tym obszarze. Krótko po tym jak władze zezwoliły ostatecznie na pierwsze federalne licencje, inni dostawcy włączyli się do gry. Jednym z nich był GVC Holdings, który ogłosił, że otrzymał licencje na cztery swoje marki, z kolei Tipwin i Gauselmann Group zdobyły zarówno licencje stacjonarne jak i online.

Jürgen Irsigler, dyrektor zarządzający Admiral Sportwetten GmbH tak skomentował wejście na niemiecki rynek zależną spółkę Novomatic: „Przyznanie licencji na zakłady sportowe kolejny raz potwierdza wysoką jakość oferowanych produktów i kompetencje Grupy Novomatic AG. To pierwszy raz, gdy regulator stworzył bezpieczne ramy prawne dla prywatnych dostawców usług związanych z zakładami sportowymi. To niezwykle ważny krok, aby móc dalej rozszerzać zakres naszych usług, zwłaszcza w sektorze internetowym i mobilnym”.

Co ciekawe jeszcze w maju operator zapowiadał wycofanie się z niemieckiego rynku zakładów sportowych, po tym jak przez wiele lat rynek tkwił w impasie regulacyjnym. Jednak dopiero teraz okaże się, jakie zmiany przyniosą wydawane licencje. Zdaniem niemieckich ekspertów rynek hazardu online zostanie uregulowany do końca lipca 2021 roku.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu