Stabilny wzrost hiszpańskiego rynku online

W Aktualności DNIA
- Updated

Hiszpański rynek hazardu online zanotował wzrost 6,7% rok do roku w Q2 2019. Zgodnie z najnowszymi danymi organu regulacyjnego (DGOJ), GGR wygenerowany w tym okresie z wszystkich gier internetowych wyniósł €178.3 mln.

Regulator ujawnił wczoraj, że GGR wypracowany przez sektor zakładów sportowych w drugim kwartale roku wyniósł €86,4 mln, czyli 48% całkowitego GGR rynku w tym okresie, jednak w porównaniu rok do roku spadł on o 1%.

Kasyno online to €69,4 mln GGR, co jest równe 39% całego wyniku hiszpańskiego rynku gier online. Poker z kolei, to wynik na poziomie €19,m mln (11%), a bingo online €3 mln (2%).

Liczba aktywnych graczy w drugim kwartale wyniosła 861 237, co jest wynikiem bardzo podobnym to tego samego okresu w roku ubiegłym. Zaskakujący jest jednak spadek liczby nowych użytkowników, która wyniosła 239 520 (-12% rok do roku).

Wydatki na marketing, poniesione przez firmy hazardowe na hiszpańskim rynku, wzrosły o 1% do kwoty €82,5m mln, z czego najwięcej wzrósł marketing afiliacyjny (+14%) i sponsoring (+9%).

Zobacz też

Hiszpania: koniec sponsoringu w piłce nożnej?

Rząd hiszpański zamierza zakazać sponsoringu firm z branży hazardowej na koszulkach piłkarskich. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ramach nowych

Czytaj więcej...

European Lotteries publikuje raport z działalności za rok 2019

Po raz drugi w swej historii European Lotteries, organizacja zrzeszająca głownie europejskich operatorów loterii oraz ich dostawców, wydała raport

Czytaj więcej...

Betway ratuje krykieta w RPA

Znany operator internetowy, Betway zawarł umowę partnerską z Cricket South Africa (CSA) - organem zarządzającym i nadzorującym tę dyscyplinę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu