Dwa miesiące temu na łamach naszego portalu pisaliśmy, że lider polskiego rynku bukmacherskiego – STS – został nominowany w 2 kategoriach do EGR Marketing & Innovation Awards 2019. Podczas imprezy organizowanej przez portal o tematyce hazardowej egr.global, wyróżnieni zostają przedstawiciele branży gamingowej, którzy pokazali się z dobrej strony w ostatnich miesiącach.
Prestiżowa gala odbywał się wczoraj w Londynie, a wśród gości byli przedstawiciele STS.

Firma firmę Mateusza Juroszka została nominowana do nagrody w dwóch kategoriach Brand of the year oraz Sportsbook marketing campaign. Niestety bukmacherowi z Polski nie udało się zdobyć statuetki. W pierwszej kategorii lepszy okazał się Jackpotjoy, w drugiej Sky Betting & Gaming.
Jackpotjoy, to operator bingo z Wielkiej Brytanii, a Sky Bet to online operator z Wielkiej Brytanii specjalizujący się w szczególności w zakładach sportowych, ale posiada również marki skierowane na gry kasynowe czy lotto. Według wielu wskaźników Sky Bet to obecnie najpopularniejszy operator hazardowy na Wyspach, wyprzedzając pod względem liczby klientów nawet bet365.