STS bez nagrody na EGR Marketing & Innovation Awards 2019

W Aktualności DNIA
- Updated

Dwa miesiące temu na łamach naszego portalu pisaliśmy, że lider polskiego rynku bukmacherskiego – STS –  został nominowany w 2 kategoriach do EGR Marketing & Innovation Awards 2019. Podczas imprezy organizowanej przez portal o tematyce hazardowej egr.global, wyróżnieni zostają przedstawiciele branży gamingowej, którzy pokazali się z dobrej strony w ostatnich miesiącach.

Prestiżowa gala odbywał się wczoraj w Londynie, a wśród gości byli przedstawiciele STS.

blank
foto./twitter.com/MateuszJuroszek

Firma firmę Mateusza Juroszka została nominowana do nagrody w dwóch kategoriach Brand of the year oraz Sportsbook marketing campaign. Niestety bukmacherowi z Polski nie udało się zdobyć statuetki. W pierwszej kategorii lepszy okazał się Jackpotjoy, w drugiej Sky Betting & Gaming.

Jackpotjoy, to operator bingo z Wielkiej Brytanii, a Sky Bet to online operator z Wielkiej Brytanii specjalizujący się w szczególności w zakładach sportowych, ale posiada również marki skierowane na gry kasynowe czy lotto. Według wielu wskaźników Sky Bet to obecnie najpopularniejszy operator hazardowy na Wyspach, wyprzedzając pod względem liczby klientów nawet bet365.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu