STS z kolejnymi prestiżowymi nominacjami

W Aktualności DNIA
- Updated

Firma należąca do rodziny Juroszków po raz kolejny udowodniła, że niczym nie odstaje od największych europejskich firm hazardowych.

Star-Typ Sport, czyli popularny „STS” został nominowany do prestiżowych nagród SBC Awards 2019, które zostaną rozdane 3 grudnia w Londynie, w dwóch kategoriach: Sportsbook of the Year oraz Omni-channel Operator of the Year (Sports & Casino).

O wywalczenie statuetki będzie niezwykle ciężko ponieważ rywalami STS są największe i najbardziej znane na świecie firm hazardowe z bet365 i William Hill na czele.

W roku ubiegłym lider polskiego rynku bukmacherskiego również miał szansę na nagrodę SBC, ale zabrakło trochę szczęścia. STS w 2018 roku był nominowany w kategorii Retail Bookmaker of the Year, nagroda powędrowała jednak w ręce William Hilla. Miejmy nadzieję, że w tym roku statuetkę w górę podniesie prezes STS, Mateusz Juroszek.

SBC Awards to jedne z najważniejszych na świecie nagród w branży gier. Znany portal SBC News wyróżnia operatorów, dostawców, afiliantów za doskonałą pracę, która wykonali przez ostatnie 12 miesięcy. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych to wielki zaszczyt i znak, że firma zmierza w dobrym kierunku.

Co ciekawe i godne pochwalenia, STS jest również w gronie nominowanych do innych prestiżowych nagród czyli EGR Operator Awards 2019. Bukmacher również tutaj ma szansę na dwie nagrody, jedną w kategorii „Sports betting operator” i drugą w kategorii „Marketing campaign”. Warto dodać, że w najważniejszej kategorii „Operator of the Year” o wygraną powalczy Fortuna Entertainment Group. Ceremonia rozdania nagród odbędzie się 24 października w Londynie.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu