STS ze statuetką SBC Awards 2019!

W Aktualności DNIA
- Updated

Lider polskiego rynku bukmacherskiego – STS – został wyróżniony w prestiżowym konkursie SBC Awards 2019.

W ubiegłym roku STS również miał szansę na nagrodę SBC, ale zabrakło trochę szczęścia. Bukmacher z Katowic znalazł się w gronie nominowanych w kategorii Retail Bookmaker of the Year, nagroda powędrowała jednak w ręce Williama Hilla

W tym roku STS został nominowany w dwóch kategoriach – “Sportsbook of the Year” oraz „Omni-channel Operator of the Year (Sports & Casino)”, jednak wiadomo było, że zdobycie statuetki nie będzie łatwym zadaniem. W gronie nominowanych obok polskiego operatora znalazły takie marki jak bet365 czy William Hill.

Obecny na ceremonii prezes STS, Mateusz Juroszek miał jednak powody do radości. Jego firma została uznana za najlepszą w kategorii „Omni-channel Operator of the Year (Sports & Casino)”.

blank
źródło: https://twitter.com/SBCGAMINGNEWS

W kategorii “Sportsbook of the Year” nie było niespodzianki. Nagroda szósty raz z rządu trafiła do bet365. Gigant ze Stoke został również uhonorowany w kategorii “Football Sportsbook of the Year” i “Best Affiliate Program”.

SBC Awards to jedne z najważniejszych na świecie nagród w branży gier hazardowych. Znany portal SBC News wyróżnia operatorów, dostawców, afiliantów za doskonałą pracę, jaką wykonali przez poprzednie 12 miesięcy. Już sama nominacja uznawana jest w branży za sukces. Wczorajsze wydarzenie w Londynie zgromadziło ponad 700 specjalistów z branży, którzy wspólnie świętowali sukcesy swoich firm.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu