Szwedzki regulator zaostrzy przepisy odnośnie reklamy?

W Aktualności DNIA
- Updated
Szwecja flaga

Szwedzki rynek gier hazardowy online został „uwolniony” 1 stycznia 2019r. i od tego czasu pojawiło się na nim ponad 100 zagranicznych operatorów. Każdy z nich musiał wcześniej uzyskać krajową licencję.

Wiele dużych europejskich marek przejawiało swoje ambicje do części rynku i każda z nich zainwestowała spore nakłady finansowe w działania marketingowe. Cała sytuacja sprawiła, że krajowy regulator hazardu – Spelinspektionen – zaczął bardzo poważnie myśleć nad zaostrzeniem przepisów dotyczących reklamy.

Wszystkie podmioty działające na rynku zostały poproszę o skonsultowanie się z regulatorem w sprawie prowadzonych reklam i uzyskania orzeczenia czy są one zgodne z prawem.

Operatorzy, którzy naruszą zasady mogą narazić się na kary pieniężne, a w ekstremalnych przypadkach na cofnięcie licencji.

Spelinspektionen planuje również wprowadzić limity odnośnie czasu emitowanie reklam w radiu i telewizji, bo wygląda na to, że sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli władz.

fot. Jonathan Brinkhorst / unsplash

Zobacz też

Londyn

Wielka Brytania. Zmiany w programach VIP i reklamie online

W Wielkiej Brytanii programy VIP będą ograniczone do klientów w wieku powyżej 25 lat. Nowe rozwiązania zostaną wprowadzone przez

Czytaj więcej...

eWinner celuje w żużel

Gdyński bukmacher eWinner został przedstawiony jako sponsor tytularny pierwszej ligi żużlowej i oficjalny sponsor PGE Ekstraligi. eWinner dołączył do

Czytaj więcej...

Nowy organ nadzoru w Singapurze

Singapurskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych zapowiedziało, że do 2021 r. powoła nowy scentralizowany organ nadzorujący lokalny rynek hazardowy. Organ regulacyjny ds. Gier

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu