Szwedzki regulator zaostrzy przepisy odnośnie reklamy?

W Aktualności DNIA
- Updated
Szwecja flaga

Szwedzki rynek gier hazardowy online został „uwolniony” 1 stycznia 2019r. i od tego czasu pojawiło się na nim ponad 100 zagranicznych operatorów. Każdy z nich musiał wcześniej uzyskać krajową licencję.

Wiele dużych europejskich marek przejawiało swoje ambicje do części rynku i każda z nich zainwestowała spore nakłady finansowe w działania marketingowe. Cała sytuacja sprawiła, że krajowy regulator hazardu – Spelinspektionen – zaczął bardzo poważnie myśleć nad zaostrzeniem przepisów dotyczących reklamy.

Wszystkie podmioty działające na rynku zostały poproszę o skonsultowanie się z regulatorem w sprawie prowadzonych reklam i uzyskania orzeczenia czy są one zgodne z prawem.

Operatorzy, którzy naruszą zasady mogą narazić się na kary pieniężne, a w ekstremalnych przypadkach na cofnięcie licencji.

Spelinspektionen planuje również wprowadzić limity odnośnie czasu emitowanie reklam w radiu i telewizji, bo wygląda na to, że sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli władz.

fot. Jonathan Brinkhorst / unsplash

Zobacz też

Hiszpania: koniec sponsoringu w piłce nożnej?

Rząd hiszpański zamierza zakazać sponsoringu firm z branży hazardowej na koszulkach piłkarskich. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ramach nowych

Czytaj więcej...

European Lotteries publikuje raport z działalności za rok 2019

Po raz drugi w swej historii European Lotteries, organizacja zrzeszająca głownie europejskich operatorów loterii oraz ich dostawców, wydała raport

Czytaj więcej...

Betway ratuje krykieta w RPA

Znany operator internetowy, Betway zawarł umowę partnerską z Cricket South Africa (CSA) - organem zarządzającym i nadzorującym tę dyscyplinę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu