Szwedzki regulator zaostrzy przepisy odnośnie reklamy?

W Aktualności DNIA
- Updated
Szwecja flaga

Szwedzki rynek gier hazardowy online został „uwolniony” 1 stycznia 2019r. i od tego czasu pojawiło się na nim ponad 100 zagranicznych operatorów. Każdy z nich musiał wcześniej uzyskać krajową licencję.

Wiele dużych europejskich marek przejawiało swoje ambicje do części rynku i każda z nich zainwestowała spore nakłady finansowe w działania marketingowe. Cała sytuacja sprawiła, że krajowy regulator hazardu – Spelinspektionen – zaczął bardzo poważnie myśleć nad zaostrzeniem przepisów dotyczących reklamy.

Wszystkie podmioty działające na rynku zostały poproszę o skonsultowanie się z regulatorem w sprawie prowadzonych reklam i uzyskania orzeczenia czy są one zgodne z prawem.

Operatorzy, którzy naruszą zasady mogą narazić się na kary pieniężne, a w ekstremalnych przypadkach na cofnięcie licencji.

Spelinspektionen planuje również wprowadzić limity odnośnie czasu emitowanie reklam w radiu i telewizji, bo wygląda na to, że sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli władz.

fot. Jonathan Brinkhorst / unsplash

Zobacz też

Chińscy hakerzy atakują operatorów hazardowych

Od lata 2019 r. grupa profesjonalnych chińskich hakerów atakuje firmy prowadzące internetowe strony hazardowe. Opublikowane w tym tygodniu raporty zajmujących się

Czytaj więcej...

MGM wygrało walkę o wielką inwestycję w Osace?

MGM Resorts International jest na dobrej drodze do uzyskania licencji na zintegrowany ośrodek hazardowy w Japonii. Władze prefektury Osaka ogłosiły, że

Czytaj więcej...

Cypr. Melco Resorts & Entertainment odpowiada na podejrzenia związane z praniem pieniędzy

Melco Resorts & Entertainment, właściciel i operator kasyn oraz ośrodków rozrywki na Cyprze, odpowiedział na ostrzeżenia Moneyval - komitetu ekspertów ds.

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu