Tegoroczny Super Bowl rekordowy pod względem zakładów sportowych?

W Aktualności DNIA
- Updated

Według danych opublikowanych przez American Gaming Association (AGA) około 26 milionów Amerykanów postawi zakłady na nadchodzący finał Super Bowl LIV. Jeśli szacunki okażą się prawdziwe, wynik ten okazałby się rekordowy w porównaniu do poprzedniego finału, na który zakłady postawiło około 23 milionów mieszkańców USA.

Badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult, przewiduje, że Amerykanie postawią około 6,8 miliarda USD na mecz o mistrzostwo najlepszej ligi futbolu amerykańskiego na świecie, w którym zmierzą się Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers. Z prognoz przedstawionych przez AGA wynika, że ponad jeden na dziesięciu dorosłych Amerykanów planuje postawić w tym roku zakład, co byłoby absolutnym rekordem. Rośnie również liczba grających za pośrednictwem platform internetowych i aplikacji mobilnych.

Morning Consult ocenia, że nieznaczna większość zakładów (ok. 52%) postawionych zostanie na zwycięstwo Kansas City Chiefs.

 „Mając do dyspozycji coraz więcej rynków stanowych w naszym kraju, Amerykanie nigdy wcześniej nie mieli tak wielu okazji do obstawiania wyników Super Bowl w sposób bezpieczny i zgodny z prawem. Nie dziwimy się więc, że chętnie postawią swoje zakłady na najważniejszy mecz sezonu. Dzięki coraz większej liczbie legalnych bukmacherów skutecznie odciągamy graczy od nielegalnego rynku” – powiedział Bill Miller, prezes i CEO American Gaming Association.

„Tym, co wyróżnia tegoroczny Super Bowl, jest fakt, że więcej fanów niż kiedykolwiek wcześniej będzie miało pewność, że zachowane zostanie bezpieczeństwo ich zakładów w grze. Ciągły rozwój legalnych zakładów sportowych naprawdę przynosi korzyści wszystkim zainteresowanym stronom, od większego zaangażowania kibiców po dodatkowe dochody z podatków dla gospodarek państwowych i lokalnych.”, dodał Bill Miller.

Foto. skeeze

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu