Totalizator Sportowy kontynuuje współpracę z Legią Warszawa

W Aktualności DNIA
- Updated

TS oraz Sekcja Koszykówki Legia Warszawa przedłużyły współpracę, donosi klubowy portal legiakosz.com. We współpracy krajowy potentat rynku gier losowych i loterii posługuje się swoją najpopularniejszą marką – LOTTO. Marka ta jest Partnerem Strategicznym stołecznego klubu, a współpraca kontynuowana jest od czasów występów warszawskich koszykarzy na zapleczu ekstraklasy. Totalizator Sportowy od lat podejmuje również działania mające na celu rozwój polskiej koszykówki, będąc Partnerem Głównym Energa Basket Ligi.

“Totalizator Sportowy – właściciel marki LOTTO – od wielu lat podejmuje działania na rzecz wsparcia rozwoju polskiej koszykówki. Legia w ubiegłym sezonie zrobiła duży sportowy postęp uzyskując awans do fazy play-off koszykarskiej ekstraklasy oraz do ćwierćfinału Pucharu Polski. Doceniamy pracę w tworzeniu silnej drużyny i jej znaczenie dla warszawskich kibiców, dlatego zdecydowaliśmy się przedłużyć umowę o kolejne lata. Życzymy kumulacji sukcesów w nadchodzącym sezonie!” podkreśliła Aida Bella, rzecznik prasowy Totalizatora Sportowego, Dyrektor biura.

Wygląda na to, że Totalizator bardzo poważnie traktuje prezentowane publicznie stanowisko dotyczące sponsorowania sportu. O ostatniej debacie na ten temat, która odbyła się na dedykowanym panelu podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy pisaliśmy niedawno na naszym portalu.

LOTTO stara się skutecznie wykorzystywać platformę marketingową Legii. W przerwach meczów kibice mają okazję uczestniczyć w zorganizowanych przez LOTTO atrakcjach i konkursach z nagrodami. Sponsor podejmując decyzję o kontynuowaniu współpracy, podjął także decyzję o rozszerzeniu ekspozycji swoich marek podczas meczów. Zwrócił bowiem uwagę na zwiększone zainteresowanie, oglądalność i skuteczność tych form promowania marki. W najbliższych rozgrywkach logotyp LOTTO pojawi się na najważniejszych nośnikach reklamowych, którymi dysponuje Legia, np. froncie koszulki meczowej oraz kole, czyli na środku parkietu.

 Współpraca z Totalizatorem Sportowym, właścicielem marki LOTTO, w ubiegłym sezonie układała się znakomicie. Jej przedłużenie jest docenieniem wysiłku naszej organizacji w zakresie skutecznej realizacji umów sponsoringowych i świetnej współpracy ze Sponsorami i Partnerami, którym zależy też na dynamicznym rozwoju klubu i wzroście popularności tak chętnie uprawianego sportu jakim jest koszykówka. Ponadto, ma charakter długofalowy, co jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że poza pasją do sportu łączy nas również dążenie do nieustannego rozwoju w każdym zakresie”, mówi Robert Chabelski, Prezes koszykarskiej Legii.

Dodajmy, że nowy etap współpracy inauguruje film promujący nadchodzący sezon koszykarzy Legii na parkietach Energa Basket Ligi oraz w europejskich pucharach, który jest jednocześnie zapowiedzią nowego etapu współdziałania Legii i LOTTO. Koszykarze Legii wraz z trenerem prezentują się w nim na scenie teatralnej. W opinii naszej Redakcji, film rzeczywiście robi bardzo dobre wrażenie, obejrzeć można go tutaj.

Dodajmy, że marka LOTTO sprzyja koszykówce nie tylko w wydaniu seniorskim. Jak informuje spółka, w najbliższym sezonie Fundacja Lotto wesprze także rozwój Akademii Koszykówki Legii Warszawa.

Foto. SERGEY GORBACHEV

Zobacz też

Armenia zaostrza przepisy hazardowe. Ograniczenia dotyczą lokalizacji

Minister finansów Republiki Armenii, Atom Janjughazyan, podczas ostatniego posiedzenia rządu potwierdził zamiar zaostrzenia krajowych przepisów hazardowych. Nowe przepisy zmienią

Czytaj więcej...

Malta chce przyciągnąć pracowników

Fundacja Gaming Malta połączyła siły ze swoim europejskim odpowiednikiem iGEN i uruchomia projekt „Why iGaming”, który skoncentruje się na

Czytaj więcej...

Kasyno i poker online w niemieckich krajach związkowych

Pomimo podzielonych zdań i opinii, niemieckie kraje związkowe osiągnęły finalnie porozumienie w sprawie zastosowania przejściowych przepisów, które dopuszczają obecność

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu