Totalizator Sportowy stawia na superbohaterów!

W Aktualności DNIA
- Updated

W środowisku fanów uniwersów zamieszkiwanych przez superbohaterów, trwa odwieczny spór, czy lepsi ci spod znaku Marvel, X-men, czy może DC Comics. Totalizator Sportowy bardzo jasno opowiedział się po stronie Supermana, Batmana, Wonder Woman, Flasha i wielu innych członków Ligi Sprawiedliwości, którzy zamieszkują uniwersum DC Comics. Czy ten wybór przyniesie krajowemu potentatowi szczęście i wielkie pieniądze?

Wczoraj (21.08.2019), podczas konferencji podsumowującej pierwsze dziewięć miesięcy działania kasyna internetowego (Total Casino), przedstawiciele Totalizatora zapowiedzieli nowe gry wykorzystujące znane i lubiane postacie z komiksów. Dzisiaj Totalizator obietnicę wypełnił – gry znalazły się w ofercie internetowego kasyna. Mają zachęcić do gry nowych klientów, jednak uatrakcyjnienie oferty ma być również krokiem w kierunku walki z szarą strefą, która wciąż osiąga na polskim rynku znaczące rozmiary.

Przypomnijmy, że w wyniku zmiany Ustawy o grach hazardowych (tzw. dużej nowelizacji z 2016 r.), Totalizator Sportowy uzyskał wyłączność na urządzanie gier hazardowych w formie kasyna on-line. Projekt ruszył pod koniec 2018 r. i od początku cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem grających. Jak podaje w swoich komunikatach spółka, od początku działalności Total Casino wygenerowało obroty, które pozwoliły na odprowadzenie do budżetu Państwa ponad 48 mln zł z tytułu podatków. Prezes TS, Olgierd Cieślik, podkreślił, iż wdrożenie Total Casino było ogromnym wyzwaniem oraz ważnym krokiem w realizacji planów TS związanych z wejściem w nowe obszary rynku. Po kilku miesiącach działalności w tym segmencie widzimy, że zarówno zainteresowanie graczy, jak i wyniki finansowe nie tylko spełniły nasze oczekiwania, ale są lepsze niż zakładaliśmy”.

Jak informuje Prezes Cieślik, światowy rynek hazardu wart jest obecnie ok. 400 mld euro, a już 11 procent generuje oferta internetowa. Wciągu kilka lat ma to być nawet 15 proc. – “Przechodzenie do online jest naturalne, każdy chce mieć rozrywkę dostępną wszędzie, na każdym urządzeniu. Trend jest jasny.” – podsumowuje Cieślik.

Szara strefa przeszkodą w rozwoju TS.

Totalizator Sportowy zauważa, że przeszkodą w rozwoju jego produktów jest szara strefa, która mocno funkcjonuje w internetowej części rynku gier hazardowych. To między innymi z tej przyczyny Spółka z nowym projektem, który ma jej pomóc w walce z nielegalnymi e-kasynami. Szóstka nowych gier hazardowych online jest bowiem według TS wyjątkowa. Przedstawiciele spółki mają nadzieję, że staną się one ważnym  narzędziem w walce z szarą strefą.

Tu wracamy do superbohaterów – postaci ze słynnej Ligi Sprawiedliwości. Według Macieja Kasprzaka, dyrektora departamentu gier online w TS, superbohaterowie mają być magnesem przyciągającym nowych klientów i pozwolą kanałowi online w Polsce rosnąć jeszcze szybciej, niż dotychczas. Jak informuje Kasprzak – „Na razie mówimy o sześciu automatach na licencji Warner Bros., ale zamierzamy poszerzać portfolio o kolejnych bohaterów, by skutecznie konkurować z nielegalnymi operatorami”.

Dostawcą nowych gier jest współpracująca z Totalizatorem firma Playtech, która dysponuje również prawami między innymi do marki Matrix. Niewykluczone zatem, że i bohaterów słynnej serii braci Wachowskich spotkać będzie można w grach oferowanych przez Total Casino.

Total Casino z 600 tys. użytkowników?

Total Casino dostępne jest dla grających zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych, w tym na smartfonach. W ciągu pierwszego półrocza działalności, internetowe kasyno Totalizatora Sportowego zaczęło wypracowywać przychody na poziomie ok. 3 proc. wyników całej firmy. Obecnie kasyno ma ok 64 tys. użytkowników, jednak Totalizator zakłada, iż docelowo będzie ich aż 600 tys.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu