Totalizator Sportowy zbiera nagrody

W Aktualności DNIA
- Updated

„Złote laury” Super Biznesu i „Polskie kompasy” Gazety Bankowej – trafiły w ostatnim tygodniu do Totalizatora Sportowego. To zaledwie część inicjatyw podejmowanych przez media, których celem jest wypatrywanie na polskim rynku instytucji i firm, których działalność przynosi szczególne korzyści gospodarce.

Super Biznes swoje statuetki w tym roku przyznawał już po raz szósty. W kategorii „Innowacyjność” triumfował Totalizator Sportowy. Kapituła poinformowała, że laur trafił do TS za „konsekwentne dostosowywanie produktów do oczekiwań klientów i wejście na rynek e-commerce”. Wraz z uruchomieniem kasyna internetowego, możliwości zawierania przez Internet zakładów na wyścigi konne oraz cyfryzacją produktów z oferty naziemnej, Totalizator stworzył  systemy transakcyjne, infrastrukturę informatyczną i standardy zabezpieczeń technicznych obsługujących dziesiątki tysięcy transakcji dziennie.  – Totalizator Sportowy od dwóch lat przechodzi transformację technologiczną. Wszystkie innowacje są dedykowane dla naszych klientów. Dzięki temu mamy coraz więcej graczy, którzy – co najważniejsze – są mecenasami sportu i kultury – powiedział Olgierd Cieślik, prezes TS podczas uroczystej gali, na której odbierał statuetkę.

Prezes Cieślik odebrał również „Polskie Kompasy 2019”. Polski Kompas to wydawnictwo, a także nagrody, którymi redakcja Gazety Bankowej, wydawca Kompasu, wyróżnia najwybitniejsze firmy, a także prezesów i polityków, mających wpływ na rozwój biznesu. Podczas tegorocznej, piątej edycji, TS wyróżniony został za „udane przekształcenie lidera rynku loteryjnego w e-przedsiębiorstwo, które mimo rewolucyjnej transformacji technologicznej wciąż pozostaje partnerem polskiego sportu i kultury”. Jak przekonywał w swoim wystąpieniu prezes TS kompasem w działaniu dla jego firmy wciąż pozostają klienci. Pracownicy i zarząd spółki wdrażają jedynie wytoczone przez nich kierunki.

Wersja drukowana Polskiego Kompasu trafi do  menedżerów kluczowych dla polskiej gospodarki instytucji i przedsiębiorstw. Wersja elektroniczna jest do pobrania na portalu www.gb.pl.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu