Twitter nawiązuje współpracę z Brytyjską Komisją ds. Hazardu

W Aktualności DNIA
- Updated

Jak donosi portal inkedin.com, gigant mediów społecznościowych – Twitter – nawiązał współpracę z Brytyjską Komisją Hazardową (UKGC). Celem współpracy jest udostępnienie użytkownikom Twittera przewodnika zawierającego niezbędne wskazówki mające pomóc ograniczyć ilości treści związanych z hazardem.

Zgodnie z oczekiwaniami twórców, przewodnik na opisywać różne metody, za pomocą których można będzie w ramach indywidualnego konta zastosować narzędzia i ustawienia zabezpieczeń Twittera pomagające „zmniejszyć ryzyko narażenia na styczność z wiadomościami i reklamami związanymi z hazardem.

Katy Minshall z kierownictwa brytyjskiego oddziału Twittera podkreśliła, że „poprawa jakości publicznej dyskusji jest misją, podobnie jak zapewnienie, aby osoby korzystające z naszej platformy czuły się bezpiecznie oraz otrzymywały potrzebne wsparcie.”

„Mając to na uwadze, nadal egzekwujemy naszą politykę, w szczególności jeśli chodzi o kwestie dotyczące zabronionych i ograniczonych prawnie treści reklamowych. Jednocześnie oceniamy ich kwalifikowalność. Zasady te dotyczą wszystkich reklamodawców i reklam na platformie. Nieustannie współpracujemy z partnerami z branży w zakresie narzędzi wspierających odpowiedzialne reklamy. Z przyjemnością zaczęliśmy również działać z Komisją ds. Hazardu, dostarczając jej członkom informacje o narzędziach i kontrolach, z których mogą korzystać, tak aby odpowiednio zarządzać swoimi doświadczeniami.”, dodała Minshall.

Twitter jest pierwszym partnerem w projekcie prowadzonym przez UKGC, komisja ogłosiła już jednak plany współpracy z innymi platformami mediów społecznościowych w celu realizacji wytycznych ograniczających wpływ reklam hazardowych na użytkowników.

W październiku ubiegłego roku CEO Komisji, Neil McArthur, wyraził swoje obawy na temat narażenia dzieci, młodzieży i innych podatnych osób na reklamy hazardowe. Zachęcał firmy hazardowe do stosowania technik reklamowych, które w mniejszym stopniu zagrażać będą odbiorcom komunikatów reklamowych oraz do większej odpowiedzialności społecznej w branży hazardowej.

„W ostatnich latach wydatki na reklamę znacznie wzrosły przez co młodzi ludzie oraz podatni dorośli są narażeni na dużą liczbę reklam hazardowych przekazywaną za pośrednictwem mediów społecznościowych. Ich poziom jest niepokojący, dlatego wezwałem operatorów branży do szybkiej reakcji i zmniejszenia liczby reklam na wszystkich platformach cyfrowych. Pracujemy jeszcze nad planem, który ustanowi nowe standardy określające sposób stosowania technologii reklamowej na rynku hazardowym, mam nadzieję, że opublikowane wytyczne pomogą konsumentom ograniczyć treści związane z hazardem, które widzą na Twitterze.”

Pic. Mizter_X94

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu