W Niemczech bez kasyn online

W Aktualności DNIA
- Updated

Przyszli niemieccy licencjobiorcy zakładów sportowych muszą złożyć pisemne oświadczenie, że nie będą prowadzić witryn z internetowym kasynem.

Nowe zasady licencjonowania zostały opublikowane przez niemiecki land Hesja, który jest odpowiedzialny za opracowanie ogólnokrajowych ram regulacyjnych dotyczących zakładów sportowych. Oto kilka z nich:

  • wnioskodawcy są zobowiązani do zaprzestania oferowania kasyn online w Niemczech od daty wydania licencji, z wyjątkiem Schleswig-Holstein, gdzie praktyka jest legalna.
  • firmy bukmacherskie online są zobowiązane do wyznaczenia tak zwanego pracownika „koncepcji społecznej”, który będzie odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów związanych z klientami, takich jak uzależnienie od hazardu.
  • potencjalni licencjobiorcy muszą prowadzić zarejestrowaną działalność siedzibę w Niemczech i dostarczyć kopię certyfikatu licencyjnego z kraju pochodzenia danego operatora.
  • licencjobiorcy zostali proszeni o podanie pełnej listy marek, które będą działać na rynku niemieckim.
  • operatorzy muszą podać szacunki dotyczące łącznej kwoty zakładów, które spodziewają się przyjąć w 2020 i 2021 roku.
  • w przypadku udzielenia licencji operator będzie zobowiązany do wpłacenia kaucji zabezpieczającej w wysokości co najmniej 5 mln EUR, którą można złożyć za pomocą gwarancji bankowej. Depozyt ten może zostać zwiększony przez organ wydający licencje „do wysokości oczekiwanego średniego obrotu dwóch tygodni, maksymalnie do 25 mln euro”.

Oczekuje się, że proces licencjonowania rozpocznie się w 2020 r.

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu