Wejdź do Gry z… Totalizatorem Sportowym

W Aktualności DNIA
- Updated
Wejdź Do Gry

Państwowy monopolista i jednocześnie największy podmiot na polskim rynku hazardowym ogłosił nabór na swój nowy program stażowy “Wejdź do Gry!”.

Trzymiesięczne staże wakacyjne skierowane są do studentów, który ukończyli co najmniej drugi rok studiów oraz absolwentów szkół wyższych, którzy chcieliby zapoznać się z zasadami funkcjonowania firmy i spróbować swoich sił pracując od lipca do września w centrali Totalizatora Sportowego w Warszawie.

Kandydaci mają do wyboru cztery obszary, w których mogą obyć staż. Są to Departament Promocji i PR, Departament Rozwoju (Ecommerce), Departament Rozwoju (IT) oraz Biuro Strategii.

Wśród zadań, jakie będą stawiane stażystom, firma wymienia między innymi, w zależności od wybranego obszaru:

  • pracę nad przygotowywaniem i realizacją kampanii marketingowych,
  • współpracę z agencjami reklamowymi,
  • udział w przygotowywaniu materiałów reklamowych,
  • współpracę przy prowadzeniu akcji promocyjnych skierowanych do obecnych klientów,
  • udział w w budowie i zarządzaniu aplikacji na urządzenia mobilne,
  • przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji strategicznych.

Totalizator Sportowy oferuje stażystom pracę na umowę zlecenie na okres 3 miesięcy, udział w wydarzeniach firmowych, możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie działającej w kilku segmentach rynku, a także – co z pewnością ucieszy studencką kieszeń – atrakcyjne wynagrodzenie.

Opis poszczególnych staży, szczegółowe wymagania jak również formularz aplikacji znajdują się na stronie Totalizatora Sportowego.

fot. Totalizator Sportowy

Zobacz też

Hiszpania. Oficjalny zakaz sponsoringu przez operatorów hazardowych

Hiszpańskie władze oficjalnie potwierdziły zastosowanie okresu przejściowego na wprowadzenie zakazu sponsorowania gier hazardowych w piłce nożnej. Organy z Półwyspu

Czytaj więcej...

Celebryci i znani sportowcy znikną z brytyjskich reklam hazardu

Brytyjski Komitet Praktyki Reklamowej (CAP) przygotowuje ustawę, która zakaże wykorzystywania osobistości ze świata sportu oraz innych celebrytów w reklamach

Czytaj więcej...

Grzywna dla Google za reklamy hazardu we Włoszech

Autorità per le Garanzie nelle Comunicazioni (AGCOM), włoski organ regulujący kwestie komunikacji w tym kraju, nałożył na Google grzywnę

Czytaj więcej...

Mobile Sliding Menu